12 apr 2009 18:18
12 apr 2009 18:20
12 apr 2009 19:02
Marcel schreef:
begrijp me niet verkeerd, ik heb niks met of tegen Wittebrug, ben er nog nooit binnen geweest. Ik was alleen verbaasd hoe we tegen sommigen dingen aankijken die mi eigenlijk heel normaal zouden moeten zijn....
12 apr 2009 19:53
12 apr 2009 21:08
HenkC2C schreef:Netjes geholpen worden = vanzelfsprekend
Het litertje koelvloestof er even voor je in doen = Customer Satisfaction
Het litertje vervolgens ook niet af hoeven te rekenen = Customer Delight (Customer Satisfaction +1)
12 apr 2009 21:28
HenkC2C schreef:Marcel, heb jij wel eens een litertje olie gratis gekregen bij het pompstation waar je al 10 jaar tankt?
12 apr 2009 21:33
12 apr 2009 23:01
HenkC2C schreef:Marcel, heb jij wel eens een litertje olie gratis gekregen bij het pompstation waar je al 10 jaar tankt?
14 apr 2009 17:46
14 apr 2009 18:41
14 apr 2009 22:30
14 apr 2009 22:46
20 apr 2009 23:12
20 apr 2009 23:17
Henk schreef:Na veel discussie, altijd jammer, 80,00 euro weer van de factuur.
21 apr 2009 8:57
Henk schreef:In Leusden een Snowboarddrager gekocht. "Zullen we hem er even voor u opzetten".
21 apr 2009 9:32
21 apr 2009 10:57
21 apr 2009 11:36
amandus schreef:Henk schreef:In Leusden een Snowboarddrager gekocht. "Zullen we hem er even voor u opzetten".
Maar had ook kunnen vragen of daar kosten aan waren verbonden
21 apr 2009 12:41
21 apr 2009 13:14
Maarten schreef:amandus schreef:Maar had ook kunnen vragen of daar kosten aan waren verbonden
Tis goed met je. Als jij bij mij een nieuw deurtje af komt leveren (a in dit geval een paar honderd E) dan mag je hem er mooi in schroeven.
21 apr 2009 13:21
21 apr 2009 13:56
21 apr 2009 14:55
21 apr 2009 19:53
Stefan 964C4 schreef:ser·vice [su:rves] de; m -s 1 de zorg waarmee een bedrijf haar klanten van dienst is 2 (sp, o.a. tennis, volleybal) het opslaan vd bal
...
PS: of zijn we nu off topic...?
21 apr 2009 20:48
Henk schreef: Ik heb de drager er regelmatig zelf opgezet. 10 minuten werk.