20 mei 2009 0:44
bully schreef:jij hebt ook de overstap gemaakt naar een niet gevoelige IMS Lager...was jij overgestapt naar de 996 [plofuitvoering] als jou budget niet toerijkent was geweest [bv als je prodeo zaken deed] of had je dan nu nog in je oude liefde gereden en gewacht....
20 mei 2009 0:47
20 mei 2009 1:04
Vleming schreef: Ik heb nu een 3 l sc uit '82
20 mei 2009 1:17
boxi schreef:Wat een gezeur weer... Ik heb nooit problemen gehad en 3 Porsche's met de M96 motor vele duizenden kilometers gereden... Nouja, het zal...
20 mei 2009 9:02
20 mei 2009 19:10
20 mei 2009 19:25
20 mei 2009 19:27
20 mei 2009 19:29
PCJ schreef:Is er een kritische kilometerstand? Een bepaalde grens waarna vrijwel zeker is dat je geen plof-motor aangeschaft hebt?
20 mei 2009 20:07
20 mei 2009 22:58
21 mei 2009 0:14
21 mei 2009 0:16
bully schreef:hoorde zefs al dat de helft ploft en de rest een kloon is
21 mei 2009 0:23
...nogmaals als de sticker verwijdert is weet de dealer ook niet hoe hij het moet controleren....en om het te voorkomen zou je als je in de buurt komt van die 150.000km misschien wat vaker achteruit kunnen rijden...bij sommige heeft dat geresulteerd in een latere plof...PCJ schreef:Is voor de dealer te controleren of het gaat om een mogelijk plof-motor? En zijn er oplossingen om het te voorkomen?
21 mei 2009 9:57
22 mei 2009 22:47
Maarten schreef:2 weken weg geweest. Niets veranderd.......
22 mei 2009 23:04
22 mei 2009 23:21
22 mei 2009 23:42