29 jun 2009 22:58
29 jun 2009 23:17
Paul Broere schreef:uiteraard ook altijd dubbelclutchen bij heel-toe tussengas geven met terugschakelen... anders heeft het inderdaad geen nut
edit: geen nut voor de synchromeshes... wél nut voor wat betref de "rust" in de auto. Bovendien voorkom je een blokkerende achterpartij wat op zou kunnen treden wanneer je terugschakeld ZONDER tussengas en de koppeling laat opkomen.
29 jun 2009 23:18
29 jun 2009 23:30
Peter 993 schreef:Paul Broere schreef:uiteraard ook altijd dubbelclutchen bij heel-toe tussengas geven met terugschakelen... anders heeft het inderdaad geen nut
edit: geen nut voor de synchromeshes... wél nut voor wat betref de "rust" in de auto. Bovendien voorkom je een blokkerende achterpartij wat op zou kunnen treden wanneer je terugschakeld ZONDER tussengas en de koppeling laat opkomen.
Ben je nu aan het dubbelklutsen met een Porsche 911. Dat is toch nergens goed voor.![]()
30 jun 2009 0:51
Peter 993 schreef:Ben je nu aan het dubbelklutsen met een Porsche 911. Dat is toch nergens goed voor.![]()
30 jun 2009 12:07
30 jun 2009 18:53
30 jun 2009 21:30
01 jul 2009 8:19
01 jul 2009 10:26
01 jul 2009 15:03