Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
08 jun 2009 8:04
Dit is duidelijk een jarretelsettje
wens is de vader van de gedachten
08 jun 2009 14:15
Denk dat ik ons bed maar een Porschelogo geef
16 jul 2009 13:11
koste maar 6 tientjes dus als je heen had gewilt...........
orgie 
misschien iets voor je voor de volgende keer......
16 jul 2009 13:57
bully schreef:koste maar 6 tientjes dus als je heen had gewilt...........
orgie 
misschien iets voor je voor de volgende keer......

Maar ja, dan zie je dus Engelsen die sex hebben, van die bleke dingen met veel lelijke tattoos. Dat zie ik op het strand ook liever niet, dus om ervoor te betalen...
16 jul 2009 14:31
Lydia schreef:Aan de afdruk te zien lijkt toch echt of de dame nog een broek aan heeft, dus geen van beiden!

Kan natuurlijk ook een rokje zijn , en da zonde ....
gr Diablo
16 jul 2009 15:18
stond er verder nie wat over nederlandse deelname met porsche?

misschien had ik het even onder de topic van evenementen en toertochten moeten zetten.....
hierbij mijn excuses.
16 jul 2009 16:20
Dure wip op voorklep van Porsche
Gepubliceerd op 18 november 2008, 16:03
Laatst bijgewerkt op 18 november 2008, 17:44
Bussum -
,,Als ze bij mijn buurman een wippie op de kofferbak van zijn Porsche hadden gemaakt, had ik er wel om kunnen lachen, Maar nu vind ik het niet leuk.''
Bussumer Rob Houba wist zaterdagochtend niet wat hij zag. Onder de carport van zijn woning in het Prins Hendrikkwartier lag de lege verpakking van een condoom. Direct viel zijn oog op de zitkuil op de voorklep van zijn Porsche Carrera 4 uit 1992. Bij de Duitse sportauto zit de kofferbak voorin en de motor achterin. Dit is toch ongelooflijk! Hebben ze op mijn Porsche de liefde bedreven.''
Een dure wip want hij zal een nieuwe klep moeten aanschaffen en die kost al gauw tussen de vijftienhonderd en tweeduizend euro. Hij looft dan ook 250 euro uit voor de tip die leidt naar de daders.
16 jul 2009 16:50
Tom80 schreef:[Maar ja, dan zie je dus Engelsen die sex hebben, van die bleke dingen met veel lelijke tattoos. Dat zie ik op het strand ook liever niet, dus om ervoor te betalen...
I don't like the cut of your jib
16 jul 2009 17:07
Hahaha! You mean you're an exception to the rule?
I distinctly remember a holiday in Malta with all the English tourists on the beach... quite easy to see their nationality from afar.
16 jul 2009 18:21
Qua zuipen kun je ze echt niet bijhouden..................
16 jul 2009 21:58
Dat is een waar woord......... tempo kachelen als de beste daar.
17 jul 2009 8:33
Miss handig om nu even een poll te openen welke P er naast de cayenne nu t meest geschikt voor is? 944 kan idd prima...

Maar heb ook nog een on-ingewijde 964... tips graag
14 aug 2009 18:03
Heb zelf nog nooit sex gehad in mijn porsche

wel in mijn ouwe polo en renault 19 in verre verleden!
14 aug 2009 18:29
Dan mag je wel opschieten. Voor het trouwen doen ze alles, na het trouwen is het meteen over.
14 aug 2009 21:20
Dimitri, dan moet je wel een ongelofelijk Don Juan zijn. Als je in een Renault 19 een vrouw kan versieren...
14 aug 2009 21:39
Inderdaad, waarom heb je dan een Porsche gekocht?
14 aug 2009 21:43
..omdat z'n aanstaande nu wel overtuigd in van z'n kunnen
14 aug 2009 22:35
marcel28 schreef:Dure wip op voorklep van Porsche
Gepubliceerd op 18 november 2008, 16:03
Laatst bijgewerkt op 18 november 2008, 17:44
Bussum -
,,Als ze bij mijn buurman een wippie op de kofferbak van zijn Porsche hadden gemaakt, had ik er wel om kunnen lachen, Maar nu vind ik het niet leuk.''
Bussumer Rob Houba wist zaterdagochtend niet wat hij zag. Onder de carport van zijn woning in het Prins Hendrikkwartier lag de lege verpakking van een condoom. Direct viel zijn oog op de zitkuil op de voorklep van zijn Porsche Carrera 4 uit 1992. Bij de Duitse sportauto zit de kofferbak voorin en de motor achterin. Dit is toch ongelooflijk! Hebben ze op mijn Porsche de liefde bedreven.''
Een dure wip want hij zal een nieuwe klep moeten aanschaffen en die kost al gauw tussen de vijftienhonderd en tweeduizend euro. Hij looft dan ook 250 euro uit voor de tip die leidt naar de daders.
Met het risico dat het in dit draadje al genoemd is (niet helemaal gelezen): ik ken een forummer die ook een dergelijk akkefietje heeft gehad op zijn Porsche...