28 jul 2009 22:58
paSCal schreef:Op het randje DS.... Op het randje
29 jul 2009 0:28
29 jul 2009 0:36
coolfan schreef:Voor een hogere top zou je alleen nog ff de 993 bak moeten hebben ...
29 jul 2009 9:42
coolfan schreef:Voor een hogere top zou je alleen nog ff de 993 bak moeten hebben; ga je dus nog harder dan een 993!!
In zn algemeen geld dat bij een snelheid van 260 dat je voor 10 km sneller ongeveer 12% meer vermogen nodig hebt.
29 jul 2009 9:53
29 jul 2009 10:05
Topsnelheid zou in jouw geval 281 km/u moeten zijn (tov 270 km/u bij de 964). Echte kilometers, dat dan weer wel.
29 jul 2009 10:12
29 jul 2009 10:20
horn schreef:Het is echter ook zo dat Porsche zijn fabrieksopgave volgens mij als de ondergrens ziet.
29 jul 2009 10:34
Olaf schreef:NON-VR naar mijn weten
29 jul 2009 10:35
soepkip 964 schreef:Ik dacht altijd dat de top voor een 964c4 (standaard) 260 km/u was.
29 jul 2009 10:47
29 jul 2009 10:53
29 jul 2009 10:54
Olaf schreef:als je opgelet hebt tijdens bijv. 'n bezoek aan de fabriek
soepkip 964 schreef:OK thnx DS en Horn. Maar blijft een 17 jaar oude 964C4 ook gezond als je vaak doortrapt richting die snelheden?
Max tot nu met de soepkip 230 km/u want is toch al een oudje.
29 jul 2009 11:03
soepkip 964 schreef:Maar blijft een 17 jaar oude 964C4 ook gezond als je vaak doortrapt richting die snelheden?
29 jul 2009 11:03
horn schreef:Hij zal er wellicht meer van slijten, maar aan de andere kant is hij er ook voor gemaakt. Ik rij toch elk jaar wel tenminste twee keer de topsnelheid van mijn auto's. Tja, en als ze daar niet tegen kunnen merk ik het wel.
29 jul 2009 11:13
Devils son schreef:coolfan schreef:Voor een hogere top zou je alleen nog ff de 993 bak moeten hebben; ga je dus nog harder dan een 993!!
Devils son schreef:
De bak van de 993 heeft een langere overbrenging en zal dus alleen voor een hogere top zorgen indien er voldoende vermogen voorhanden is.
29 jul 2009 11:20
coolfan schreef:
Niet correct;
29 jul 2009 11:31
29 jul 2009 11:42
coolfan schreef:Als je het over zulke zaken hebt moet je gewoon specifieker zijn
29 jul 2009 11:44
29 jul 2009 13:11
coolfan schreef:nee is niet specifiek!
29 jul 2009 13:36
29 jul 2009 13:49
Devils son schreef:
Ik schreef "vermogen welke voorhanden is". Dat is dus per definitie het vermogen dat je bij snelheid X hebt. Vermogen bij ieder ander toerental is op dat moment immers niet voorhanden.
250 vs 285. 14% meer.
29 jul 2009 13:51
29 jul 2009 14:18