02 feb 2005 1:37
02 feb 2005 13:53
02 feb 2005 18:09
02 feb 2005 20:32
ppp 356 schreef:Ik denk toch dat het over dezelfde wagen gaat. Alleen schijnt de info van de 2 tijdschriften niet overeen te komen.
In de Porsche scene life spreekt met toch duidelijk van de Cargraphic-Ster. Ik ga voor alle zekerheid toch ff proberen om nog een flat-six op de kop te tikken.
Als vermogen geven ze daar 404pk op
BMC-luchtfilter.
Speciaal gevorms uitlaatspruitstuk.
Aangepaste digitale regeleenheid.
E-gas????,
02 feb 2005 20:50
02 feb 2005 21:06
Beltar schreef:ppp 356 schreef:Ik denk toch dat het over dezelfde wagen gaat. Alleen schijnt de info van de 2 tijdschriften niet overeen te komen.
In de Porsche scene life spreekt met toch duidelijk van de Cargraphic-Ster. Ik ga voor alle zekerheid toch ff proberen om nog een flat-six op de kop te tikken.
Als vermogen geven ze daar 404pk op
BMC-luchtfilter.
Speciaal gevorms uitlaatspruitstuk.
Aangepaste digitale regeleenheid.
E-gas????,
Echt , het gaat bij porschescene live (nr6/2004) over een getransformeerde GT3 uit 2003 , deze uit flat6 is een andere: vergelijk de foto's (de striping is anders, maar dat zegt natuurlijk niets) : vb de cargraphic heeft geen koplampsproeiers en die in porschescene live wel
ook de nr-platen zijn anders Gö JI 1 en de andere LD C996
ook de uitlaten zijn verschillend
bij de overkleefde is de binnenkant van de motorkap nog sealgrau en bij de andere wit
02 feb 2005 21:45
02 feb 2005 22:17
Jeroen914 schreef:Hier ter vergelijk het systeem van de GT3
je ziet dat de lengtes van A, B en C verschillend zijn....
02 feb 2005 23:45
03 feb 2005 1:32
paSCal schreef:Maar doen ze het in de moderne 911's dan niet meer hetzelfde als in de oude 911's? Want daar was zo'n spruitstuk toch wel netjes geproportioneerd?
(ah nee, zit ff plaatjes terug te kijken, DAT was de kracht van het SSI)
03 feb 2005 23:09
Beltar schreef:@ppp356
als je de flat6 niet meer vindt, stuur mij een pbtje met je adres en dan kopieer ik het artikel, ik denk echt dat na wat ik hier van jou op t forum gelezen heb dat die conversie je kan interesseren
04 feb 2005 0:58
Beltar schreef:Beltar schreef:@ppp356
als je de flat6 niet meer vindt, stuur mij een pbtje met je adres en dan kopieer ik het artikel, ik denk echt dat na wat ik hier van jou op t forum gelezen heb dat die conversie je kan interesseren
In de nieuwe flat6 van februari staat een erratum: het is niet de brugverhouding die veranderd werd, het zijn de 4.5.6e versnelling die verkort werden, samen met de veranderingen aan de motor maakt het van de GT3 RSC een "tueuse des chronos"
23 feb 2005 9:59
Jeroen914 schreef:kwas het hele "ram air" geleuter al weer vergeten
De term "ram air" betekent inderdaad dat de rij-wind er in ge-ramt wordt...
Dus dan ben je met een 911 al snel klaar, want waar het lucht filter in de 911 zit heb je geen onbelemmerde aanvoer van rij-wind
Dat soort sprookjes verkopen ze maar aan de Golf, Subaru en CRX vrienden(van daar ook dat je het in Porsche Scene Live hebt gelezen = zelfde niveau)
23 feb 2005 10:08
928GTS schreef:Wel lastig hè, zo'n motor voorin? ()
23 feb 2005 10:16
de forumeikel schreef:Leuke donor auto hoor, zo'n 928
23 feb 2005 11:49
23 feb 2005 11:57
Houd het maar op dat laatste.....928GTS schreef:Leuke donor auto hoor, zo'n 928
Zullen we het even gezellig houden, of is dat gewoon jouw soort humor?
23 feb 2005 12:01
928GTS schreef:Jeroen914 schreef:Leuke donor auto hoor, zo'n 928
Zullen we het even gezellig houden, of is dat gewoon jouw soort humor?
23 feb 2005 21:00
928GTS schreef:de forumeikel schreef:Leuke donor auto hoor, zo'n 928
Zullen we het even gezellig houden, of is dat gewoon jouw soort humor?
23 feb 2005 23:44
horn schreef:928GTS schreef:de forumeikel schreef:Leuke donor auto hoor, zo'n 928
Zullen we het even gezellig houden, of is dat gewoon jouw soort humor?
Ik vind het wel een goede bestemming voor een 928... :twisted:![]()
happerdehapperdehap
24 feb 2005 1:57
ppp 356 schreef:En wat doe je dan met het restafval![]()
24 feb 2005 7:15
09 maart 2015 22:39