11 aug 2009 18:13

11 aug 2009 18:50

11 aug 2009 19:13

11 aug 2009 22:41
11 aug 2009 23:19
Dimitri-Turbo schreef:Hoezo worden gewist Franz? want Franzie trekt geen kar? Wellicht dat andere er wel baat bij hebben en het blijft een 'serieus' gezelligheids-forum...
Wat mij betreft is dit topic
12 aug 2009 9:19
12 aug 2009 9:23
dreamer schreef:Hoe zegt onze wijze Mod dat ook alweer???? Wie betaald die bepaald................

12 aug 2009 10:06
felix bahama 912 schreef:Welk aanhanger gewicht staat er op jullie kenteken? Ik denk dat jullie zelfs met trekhaak niets mogen trekken.
 Volgens je kentekenbewijs mag je niets achter je auto hangen. De auto is er gewoon niet op afgesteld/gebouwd. Een heel ander aspect is dat b.v. een 911 zijn warmte niet goed kwijt kan raken als er een caravan achter hangt. De warme lucht blijft namelijk rond de motor circuleren omdat de specifieke luchtstroom, door de aƫrodynamica, doorbroken wordt. En men weet dat een motor warmer wordt naarmate de prestaties die het moet leveren dus lijkt me het ook nog eens geen gezonde situatie.
  Volgens je kentekenbewijs mag je niets achter je auto hangen. De auto is er gewoon niet op afgesteld/gebouwd. Een heel ander aspect is dat b.v. een 911 zijn warmte niet goed kwijt kan raken als er een caravan achter hangt. De warme lucht blijft namelijk rond de motor circuleren omdat de specifieke luchtstroom, door de aƫrodynamica, doorbroken wordt. En men weet dat een motor warmer wordt naarmate de prestaties die het moet leveren dus lijkt me het ook nog eens geen gezonde situatie.