Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Durf het bijna niet te vragen..............

11 aug 2009 18:13

Als die collega er uit is met z'n trekhaak....mag dit topic dan gewist worden? :flush:

11 aug 2009 18:50

Hoezo worden gewist Franz? want Franzie trekt geen kar? Wellicht dat andere er wel baat bij hebben en het blijft een 'serieus' gezelligheids-forum...

Wat mij betreft is dit topic :thumleft:

11 aug 2009 19:13

je kunt ook een oudere VW Caddy erbij kopen :idea:

Getver trekhaak :bang:

11 aug 2009 22:41

Hoe zegt onze wijze Mod dat ook alweer???? Wie betaald die bepaald................. is ook niet mijn keuze een trekhaak........

11 aug 2009 23:19

Dimitri-Turbo schreef:Hoezo worden gewist Franz? want Franzie trekt geen kar? Wellicht dat andere er wel baat bij hebben en het blijft een 'serieus' gezelligheids-forum...

Wat mij betreft is dit topic :thumleft:

Uit veiligheidsoverweging misschien?

Dit topic gaat namelijk helemaal nergens over want wat heb je aan een trekhaak onder je Porsche als je er helemaal niets mee mag trekken? Tenslotte zijn Porsches daar vanaf begin jaren negentig helemaal niet op afgesteld.

12 aug 2009 9:19

Welk aanhanger gewicht staat er op jullie kenteken? Ik denk dat jullie zelfs met trekhaak niets mogen trekken.

Ik heb eens een saab 9-3 Carlsson ed. geimporteerd uit Italie, dit was een 5 deurs uitv met afwijkende specs dan de nederlands goedgekeurde.

Aanhangergewicht:-

Trekhaak eronder gebouwd, terug naar RDW, geen verandering gekregen i.v.m. het voor deze spec saab onvoldoende gegevens.

Ben benieuwd.

12 aug 2009 9:23

dreamer schreef:Hoe zegt onze wijze Mod dat ook alweer???? Wie betaald die bepaald................

bijna :wink:

12 aug 2009 10:06

felix bahama 912 schreef:Welk aanhanger gewicht staat er op jullie kenteken? Ik denk dat jullie zelfs met trekhaak niets mogen trekken.

Dat is precies waar ik op doelde. :wink: Volgens je kentekenbewijs mag je niets achter je auto hangen. De auto is er gewoon niet op afgesteld/gebouwd. Een heel ander aspect is dat b.v. een 911 zijn warmte niet goed kwijt kan raken als er een caravan achter hangt. De warme lucht blijft namelijk rond de motor circuleren omdat de specifieke luchtstroom, door de aƫrodynamica, doorbroken wordt. En men weet dat een motor warmer wordt naarmate de prestaties die het moet leveren dus lijkt me het ook nog eens geen gezonde situatie.

Dus als je niet al je centjes in een Porsche gestopt hebt, koop er dan gewoon een andere auto bij.
Plaats een reactie