13 aug 2009 22:50
14 aug 2009 9:39
14 aug 2009 9:55
14 aug 2009 10:09
14 aug 2009 18:45
horn schreef:ja. volgens mij ook. maar, deelnemer A, je auto lekt niet en je moet er toch elke 3000 km een liter bijpleuren. En u, deelnemer B, heeft na een ritje een plasje van 3x3 cm onder uw auto maar hoeft er slechts elke 4000 km een liter bij te gooien. Leg me dan eens uit hoe dat kan? Bij A lekt er niks uit maar verbruikt de auto elke 3000 km een liter olie. Die moet toch ergens heen. Bij B lekt het er wel uit maar die hoeft slechts elke 4000 km een liter erbij te doen. Verbruikt auto B dan veel minder dan auto A, maar lekt het er bij B gewoon uit in 4000 km...
Tell me please, ben maar een domme boer...![]()
14 aug 2009 20:18
14 aug 2009 20:37
14 aug 2009 22:06
14 aug 2009 22:47
turbocruiser schreef:Of hoort de 964 wat te zweten?
15 aug 2009 7:12
15 aug 2009 13:03
15 aug 2009 13:07
17 aug 2009 9:20
17 aug 2009 15:46
17 aug 2009 15:57
17 aug 2009 16:15
marco1711k schreef:.. heeft iemand enig idee wat verpakken zou kosten?
17 aug 2009 16:29
Olaf schreef:
Als je Km-stand boven de 150 Dkm is - zou ik 'm niet alleen maar laten verpakken
17 aug 2009 18:32
17 aug 2009 19:18
marco1711k schreef:heeft iemand enig idee wat verpakken zou kosten?
Wat marco1711k eerder al ergens schreef: een 964 opnieuw verpakken is snel een paar duizend euro
17 aug 2009 19:19
17 aug 2009 20:16
17 aug 2009 22:10
17 aug 2009 22:36
17 aug 2009 22:37
17 aug 2009 22:42