Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 dec 2009 0:41
Heb je er nog steeds Poolse platen op zitten dan?
14 dec 2009 1:44
paSCal schreef: Maar goed, het gaat hier weer snel richting "zeik-de-politie-af" en daar zitten we hier met zijn allen niet op te wachten toch?
Idee voor een nieuw draadje

, variatie houdt het levend hier
14 dec 2009 7:19
Devils son schreef:Politiek correct zijn is lastiger dan je denkt.

Ging me overduidelijk om 't feit, dat ik vind, dat men de weg kwijt is ; een werknemers die geen kruis mag dragen over zijn kleding als teken van zijn geloof, terwijl de "muts" (zoals Jeroen Pauw zo mooi kon zeggen

) wél als teken van geloof gedragen mag worden door dezelfde werknemers. Zulke laffe standpunten werken hardere opinies in de hand, althans, dat bemerk ik bij mezelf...
14 dec 2009 8:03
ik zou in dat geval dus gewoon een hoofddoek met een kruis erop gaan dragen. al dat gereguleer, soms vraag je je idd af of er niks belangrijkers is...
14 dec 2009 9:28
Wat nu als ik als atheïst een ketting zou dragen met een kruis, gewoon, omdat ik dat mooi vind....
14 dec 2009 9:47
Er is een tijd geweest dat veel jonge meiden die nog nooit een kerk vanbinnen hebben gezien, met grote kruizen om de nek liepen omdat Madonna dat ook deed!!
14 dec 2009 10:43
Madonna....... da's toch een soort internationale versie van patricia paay?
14 dec 2009 10:49
Jurgen schreef:Ging me overduidelijk om 't feit, dat ik vind, dat men de weg kwijt is ; een werknemers die geen kruis mag dragen over zijn kleding als teken van zijn geloof, terwijl de "muts" (zoals Jeroen Pauw zo mooi kon zeggen

) wél als teken van geloof gedragen mag worden door dezelfde werknemers. Zulke laffe standpunten werken hardere opinies in de hand, althans, dat bemerk ik bij mezelf...
Ik vraag mij altijd wel af in hoeverre het krantenbericht de lading volledig dekt. Op zich eens dat we niet op het punt moeten komen dat kerktorens niet meer mogen en minaretten wel, maar volgens mij zijn er nog steeds meer mensen die op hun werk geen hoofddoekje mogen dragen dan er mensen zijn die geen kruis mogen dragen. Het is alleen geen nieuws als je geen hoofddoekje mag dragen.
14 dec 2009 15:11
gast schreef:een beetje off topic; valt jullie ook op dat moslims op tv bijna nooit lachen?
Nee. Niet meer en minder dan niet-moslims. Meestal zie je het er niet aan af zelfs.
Die advocaat met de muts bij P&W al helemaal niet.
Maar dat is dan ook een beetje een raar figuur. Een doorgedraaide refo zie je ook zelden tot nooit lachen.
Zou dat ook iets met hun geloof te maken hebben of zijn ze gewoon niet gelukkig?
Ik vind dit een beetje een vreemde vraag eerlijk gezegd...
14 dec 2009 15:16
hoezo raar ? ik zie een hoop moslims en met name de vrouwen maken vaak een weinig gelukkige indruk.
14 dec 2009 15:19
Moet je eens op een basisschool gaan kijken. Kom op mensen, we gaan toch niet hierin vervallen, want dan gaat het echt op slot en de vuilnisbak in zeg...
Overigens, ik geef "de media" overal de schuld van. Aan de andere kant, "de media" schrijft wat "de lezer" wil horen, dus in zoverre
14 dec 2009 15:31
Zouden homo's nou extra gelukkig zijn? Die Gordon zit altijd te giechelen...
14 dec 2009 15:35
nounou, de liefde voor de islam zit er hier nog goed in blijkbaar
14 dec 2009 15:41
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat e.e.a. richting moslimbashen lijkt te gaan.
14 dec 2009 15:42
+1. vandaar mijn opmerking.
14 dec 2009 15:59
Oh ja, en niemand neemt het op voor het CBR?

Goeie lobby die Moslims!
14 dec 2009 16:02
Heren,
Ik heb een export bedrijf in verlichting, met voornaamste afzetgebied Midden Oosten en Afrika.
Jullie begrijpen het wel, iedere dag moslims over de vloer vanuit de hele wereld( ja ook vrouwen, meestal ongesluierd!) en hier wordt elke dag gelachen, ook door moslims M/V.
Zakendoen zonder lachen kennen we hier niet!!
Lachen is niemand vreemd, ook refo's, joden, moslims, groene mannetjes lachen regelmatig.......
14 dec 2009 16:35
nounounou moslimbashen

hypercorrect gezemel.
14 dec 2009 18:58
gast schreef: zelfs die snijboon van een Knevel lacht nog regelmatig.

lijkt meer op apostolische pulpitis...
14 dec 2009 19:03
On topic maar weer .
Zo kan het ook als je het niet eens bent met je net verkregen bekeuring
Deze hoort eigelijk in ander topic, maar kon het niet laten
14 dec 2009 19:06
Zou ze in bed ook zo'n herrie maken
14 dec 2009 20:25
Die kerel staat erbij alsof hij dit dagelijks meemaakt...
14 dec 2009 20:32
Heeft iemand de ondertiteling aan kunnen zetten?
- ik zat echt niet te bellen...
- het was echt niet rood...
- your mother must be proud of you...
- ...iets over het beroep van de moeder van de agent...
- busje komt zo...
- ...
14 dec 2009 22:34
arenarood schreef:Zou ze in bed ook zo'n herrie maken

Ik wil het (in dit geval) niet weten.