Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Wat vindt u?

Poll eindigt op 30 aug 2009 10:30

Laura moet haar zeiltocht kunnen maken
38
44%
Laura moet haar zeiltocht niet maken
48
56%

Totaal aantal stemmen : 86

Re: Laura Dekker

23 dec 2009 11:52

Het bureau Jeugdzorg tikt ook niet, Amandus...

Sinds dat bureau zich met Laura is gaan bemoeien is de geestelijke toestand van het kind zienderogen verslechterd. Feitelijk zou de rechter moeten uitspreken dat het Bureau Jeuugdzorg met zijn fikken van Laura moet afblijven.

23 dec 2009 16:46

Misschien moet ze uit de publiciteit gehouden worden, ze knapt hier niet van op en als ouder zou ik ook geen commentaar meer geven via de media.

En eerlijk gezegd wordt ik er een beetje moe van.

23 dec 2009 17:01

Tja... het is ook ZÓÓÓ 2009... :scratch:

23 dec 2009 17:06

gast schreef:

Schop onder haar kont moet ze hebben. Ouders, media en de wijze raden erbij.

:flush:

Nee het kind moet gewoon lekker op haar bootje gaan varen, zover als ze zelf wil!
De wijze raden moeten een harde schop onder hun kont krijgen! Natuurlijk zijn er situaties waarin een dergelijke Raad in het belang van een kind moet optreden. Kindermishandeling, ontucht, ontoerekeningsvatbaarheid van ouders, weet ik veel wat nog meer.
Maar in deze situatie is daar allemaal geen sprake van (al vinden sommige mensen Laura misschien ontoerekeningsvatbaar......), dus lekker op die boot gaan zitten, tot rust komen en de wind in de zeilen!

Laura, fijne kerstdagen. Hopelijk spoedig het ruime sop!

Mauk

23 dec 2009 17:33

Ik denk meer dat haar ouders ontoerekeningsvatbaar zijn.

We praten over een kind wat net van de lagere school is, schei toch uit man.

Zet haar in een rubberbootje in Modurodam........lekker het kleine sop in.
Allemaal aandacht trekken. :ass: ook wel mediageil genoemd.

23 dec 2009 17:38

aandachttrekkerij geloof ik niet. wel het gebruikelijke risicomijdend gedrag van instanties.

23 dec 2009 18:31

eerst moeten ze de ouders en lauralauralaura op adviesbasis een tarief laten betalen voor dit soort onzinkwesties..ergo laat de instanties de tijd / budgetten goed besteden en niet aan deze onzin..

( en daarna tot haar 18de haar een zeilontzegging geven, haar zeilcertificaat opschorten, boot voor straf laten zinken in het ijsselmeer :thumleft: )

23 dec 2009 18:59

niet zo bozig tegen dat meiske. zij vraagt niet om al die komkommerpulp. zij wil alleen maar zeilen.

23 dec 2009 19:33

Mauk schreef:
Nee het kind moet gewoon lekker op haar bootje gaan varen, zover als ze zelf wil!

Precies.

23 dec 2009 19:58

$TEEF schreef:eerst moeten ze de ouders en lauralauralaura op adviesbasis een tarief laten betalen voor dit soort onzinkwesties..ergo laat de instanties de tijd / budgetten goed besteden en niet aan deze onzin..

( en daarna tot haar 18de haar een zeilontzegging geven, haar zeilcertificaat opschorten, boot voor straf laten zinken in het ijsselmeer :thumleft: )

+1
Devils son schreef:
Mauk schreef:

Precies.

+1 en geen aandacht meer aanbesteden!

24 dec 2009 0:21

Helemaal mee eens.
Over en sluiten, het heeft de staat (ons) al weer genoeg gekost.

24 dec 2009 0:36

Kunnen we nu eindelijk 2009 eens achter ons laten? :D

24 dec 2009 17:28

mediageil...

da's één woord waar ik Laura en haar hele familie onder kan scharen, je moet maar eens op die koppen letten van Laura en pa als ze weten dat de camera op ze gericht staat. Wedden dat ze komende jaar er een boek over gaat schrijven? Eerst een hoop stampij maken waar de hele wereld zich mee bemoeit en dan een bestseller schrijven die je in één klap rijk maakt....

:bang: :flush:

24 dec 2009 18:26

NWD

24 dec 2009 19:25

Quote Nico Dijkshoorn Nu.nl:
Al wil die Laura hangend aan een garnalenkotter de hele wereld rond, mijn zegen heeft ze.

En daar ben ik het mee eens... Wat een mediahype zeg... Zoooooo onbelangrijk...
:ass:

24 dec 2009 23:46

Mediahype bestaat bij de gratie van kijkers.

Check even het aantal pagina's van deze draad hier en eenieder die er in heeft gepost is medeschuldig. :wink:

25 dec 2009 0:08

Mea Culpa... Mea Maxima Culpa :mrgreen: :popcorn:

25 dec 2009 0:13

Zitten daar wel dik in het geld; een 14 jarige die effe 3500 euro pint en een eigen zeilboot heeft, misschien een beetje verwent ook?

Ook de douane is lekker scherp. Komt een Nederlands meisje aan de balie in Parijs, die op eigen houtje naar st maarten gaat, gaan er dan geen belletjes voor nader onderzoek rinkelen??

25 dec 2009 0:54

Daar gingen bij mij wel een aantal vragen over op.
Weet niet welke bank ze heeft maar mijn dochter kan tot haar 15e niet meer dan Eur. 200 per week pinnen en maximaal Eur. 750 als ik mede teken.
En toen mijn dochter een ticket bestelde voor een reisje met wat vriendinnen (waar overigens gewoon een paar ouders mee gaan om een beetje toezicht te houden) werden de dames toch mooi de deur gewezen. Zonder toestemming van de ouders onder de 14 geen ticket. Chapeaux!

Heb zo mijn mening over de familie Dekker maar vind dat een aantal mensen inclusief instanties zich ernstig achter de oren moet krabben.

25 dec 2009 2:31

esgigt schreef:Het bureau Jeugdzorg tikt ook niet, Amandus...

Sinds dat bureau zich met Laura is gaan bemoeien is de geestelijke toestand van het kind zienderogen verslechterd. Feitelijk zou de rechter moeten uitspreken dat het Bureau Jeuugdzorg met zijn fikken van Laura moet afblijven.

Precies - ik snap uberhaupt niet waarom onze overheid zich hiermee bemoeit. Als Laura wil gaan zeilen en haar ouders vinden dat ok heeft niemand het recht zich daarmee te bemoeien. Pure NL betutteling naar mijn mening. Laat jeugdzorg eens tijd besteden aan het beschermen van meisjes in de leeftijd van Laura die door lover-boys in de prostitutie worden gelokt.

25 dec 2009 14:39

Die ouders van haar zijn vergeten Laura op te voeden. Geen 'nee' durven zeggen, geen grenzen aan kunnen geven. Alles moet maar kunnen tegenwoordig. 'Ja ze heeft echt een eigen willetje'. En dan raar opkijken als ze opeens verdwenen is.

25 dec 2009 14:40

ken je ze?

25 dec 2009 14:50

sportwagon schreef:ken je ze?

Exact.

25 dec 2009 15:00

Kind van gescheiden ouders. En dan begint het al vroeg; ' Ja maar van papa mag ik wel een nintendo.'

You do the math... :popcorn:

25 dec 2009 15:08

Marc schreef:Wedden dat ze komende jaar er een boek over gaat schrijven?

Een logboek :!: :mrgreen:
Plaats een reactie