27 dec 2009 21:49
27 dec 2009 23:36
beaker schreef:930.66 en 930.68 turbo versie
rob964.c4 schreef:compressie ook hetzelfde?
dannyl schreef:Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat er voor reparaties alleen nog maar harde klepzittingen worden verkocht. en er zodoende nog maar 1 onderdeelnummer is
wolf schreef:heb altijd begrepen dat sinds begin jaren 70 porsches geschikt zijn voor loodvrij. gebruik ook nooit loodvervanger.
28 dec 2009 1:39
28 dec 2009 16:47
28 dec 2009 16:55
28 dec 2009 17:14
28 dec 2009 17:48
28 dec 2009 18:08
28 dec 2009 18:19
wolf schreef:.....rustiger stationair, minder zagen, en meer koppel laag....
28 dec 2009 18:22
wolf schreef: yanks zijn allemaal erg enthousiast.
28 dec 2009 18:24
28 dec 2009 18:26
dannyl schreef:wolf schreef: yanks zijn allemaal erg enthousiast.
Die zijn toch al gauw tevreden als je ziet in welke bagger auto`s ze daar normaal mee rijden .
28 dec 2009 18:47
28 dec 2009 19:12
28 dec 2009 19:21
Airhead schreef:Rustiger stationair en zagen heb ik geen problemen mee.
Koppel omhoog is mooi natuurlijk.
28 dec 2009 19:34
28 dec 2009 20:22
28 dec 2009 20:45
28 dec 2009 20:51
28 dec 2009 20:58
28 dec 2009 23:11
29 dec 2009 15:51
remcodevries schreef:wanneer moet je je mentaal en financieel voorbereiden op een motorevisie, hoeveel heeft jou auto gelopen en wat zijn de problemen?
29 dec 2009 16:14
29 dec 2009 16:26
29 dec 2009 23:43