09 jan 2010 19:51
2 bougies per cilinder, is dat waar Heb totaal geen verstand van de moderne techniek
09 jan 2010 19:53
09 jan 2010 19:56
Voor het eerst gebruikt in een Alfa Romeo GP racer in 1914
09 jan 2010 19:58
11 jan 2010 21:58
11 jan 2010 22:01
11 jan 2010 22:04
11 jan 2010 22:07
11 jan 2010 22:58
lovivo schreef:HEREN,
Ik wilde alleen maar weten welk van de twee er kwalitatief beter van af komt. Ik ben geen mega hardrijdendeglijder die driftend door het leven gaat. graag uw mening!
11 jan 2010 23:32
rob964.c4 schreef:with their four valve per cylinder heads allows the spark plug to be located at the optimum central position between all four valves, no longer necessitating the need for twin plugs.
11 jan 2010 23:37
diggler_911 schreef:je kunt de bougie toch ook in het midden plaatsen bij 2 kleppen per cylinder? Het lijkt me eerder dat er gewoon geen plek meer was voor 2 bougies toen er ook nog 2 kleppen bij moesten. Raar verhaal
11 jan 2010 23:39
17 jan 2010 1:20
17 jan 2010 2:05
17 jan 2010 9:53
17 jan 2010 10:37
17 jan 2010 13:07
17 jan 2010 14:36
17 jan 2010 14:43
17 jan 2010 14:47
lovivo schreef:Ik ben geen mega hardrijdendeglijder die driftend door het leven gaat.
17 jan 2010 14:48
17 jan 2010 14:49
Dimitri-Turbo schreef:Heb van Rob Goossen gehoord dat de C4 eigelijk een 'onzin auto' is
17 jan 2010 22:49
18 jan 2010 0:31
horn schreef:Nou, daar zal ik dus met mijn onzinauto niet snel langs gaan voor onderhoud
18 jan 2010 10:51