18 jan 2010 10:51
18 jan 2010 12:03
Olaf schreef:Grappig dat Porsche z'n marktaandeel heeft gered met het introduceren van 'n onzin-auto ... en pas later met de C2 is gekomen
18 jan 2010 12:08
18 jan 2010 12:19
18 jan 2010 12:51
18 jan 2010 12:56
18 jan 2010 13:39
18 jan 2010 13:55
18 jan 2010 15:43
Jasje Dasje schreef:Hebben we ook 2 bobines in 964 zitten? Weet wel in ieder geval 2 verdelers. Maar als er 2 bobines inzitten moeten deze ook identiek stroompjes geven(nagenoeg exact in snelheid/frequentie). Hebben we ook 2 bobines?(net terug van dagje Renntech, weer heel wat bijgeleerd alleen dit is mij even ontschoten ben ik bang gelieve te antwoorden als je weet hoe het zit)
18 jan 2010 17:42
18 jan 2010 17:44
18 jan 2010 17:50
18 jan 2010 22:50
19 jan 2010 10:56
19 jan 2010 13:45
19 jan 2010 16:21
Jasje Dasje schreef:Bedankt!(rob, donkey, bassie, wolf)
Is die riem zo te wisselen zonder de verdelers uit het blok te trekken(kan me voorstellen dat je die anders weer goed moet zetten met ontsteking eerste cilinder op bdp)? M.a.w. kan je verdelerkappen er zo afpakken, rotors eruit halen en de riem vervangen, rotoren er weer in, verdeler kappen erop, klaar is kees/justin?
)
19 jan 2010 17:49
19 jan 2010 18:02
19 jan 2010 23:54
21 jan 2010 22:25
22 jan 2010 18:54
22 jan 2010 20:57
23 jan 2010 23:59
24 jan 2010 0:03
anton964 schreef:we konden de heledag oefenen op een Coralrode 964 cabrio van een klant,die stond toch tekoop.lag op het laast helemaal uit elkaar en niemand wist meer hoe het terug
moest![]()