25 apr 2010 19:00
25 apr 2010 19:04
RetroMan schreef:Paul II schreef:Het een sluit het ander niet uit![]()
Een lek kan pas 'open gaan' na druk opbouw en sluiten voor de druk weer atmosferisch is.
Mee eens, maar dan had ik bij testrit 2 toch ook wat moeten verliezen. De motor was toen nog warm en de testrit was identiek aan de 1e.
25 apr 2010 19:15
Temperatuur blijft ok zolang er niet (veel) te weinig vloeistof in zit...
25 apr 2010 19:22
25 apr 2010 19:37
25 apr 2010 20:30
25 apr 2010 20:36
25 apr 2010 20:50
Paul II schreef:de voeler zal de omgeving meten, of dit nu vloeistof of lucht is.
en in geval van lucht zal de temp heel snel oplopen.
25 apr 2010 20:51
26 apr 2010 12:49
26 apr 2010 13:20
26 apr 2010 13:38
26 apr 2010 13:40
maurice schreef:BMW heeft bijvoorbeeld de eigenschap dat de sensor onder de waterpomp zit.
26 apr 2010 13:54
26 apr 2010 16:21
26 apr 2010 18:58
JoeBar_S2 schreef:Ik dacht ook meteen aan een luchtbel, ware het niet voor die 2,5 liter (wat wel veel is voor een luchtbel)
En als het dat zou zijn vind ik dat wel een grote "fout"/"vergetelheid" van de garage.
dus die 150km is zeker mogelijk, alleen 2,5 liter is veel...
26 apr 2010 19:08
26 apr 2010 19:23
26 apr 2010 19:26
wolf schreef:23 liter
26 apr 2010 19:29
Tom80 schreef:Ze hebben het in ieder geval keurig netjes opgelost. Hulde!
26 apr 2010 20:40
26 apr 2010 20:57
RetroMan schreef:Uiteindelijk is er 3,5 liter koelvloeistof door mij bijgevuld. Dat had ook 1,75 liter G12 en 1,75 liter water mogen zijn, aldus de Porsche dealer.
Koelvloeistof bij Porsche is een 1:1 mengsel van water en goedgekeurde koelconcentraat
26 apr 2010 20:59
26 apr 2010 21:01
met dat ding!
26 apr 2010 22:03