Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Wie wint er?

Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57

feye...
12
32%
AJAX
9
24%
beide niet...
16
43%

Totaal aantal stemmen : 37

Re: feyenoord.... - Ajax

06 mei 2010 20:06

Oh nee... toch niet!

06 mei 2010 20:10

Is er niemand thuis om tegen aan te praten :wink:

06 mei 2010 20:15

Nog een paar minuten Y.....en je avatar bevalt me al iets beter ook al ben ik geen A'dam fan.

06 mei 2010 20:24

Zo... Helemaal niets in Amsterdam!!!
Maar vanaf een uur of 23u wel de BEKER!!!

06 mei 2010 20:31

Van harte!

06 mei 2010 20:32

dat was saai.

06 mei 2010 21:00

inderdaad saai, maar goed toch nog iets.
kijk nu al uit naar ajax-twente :popcorn:

06 mei 2010 22:26

Net terug... omdat de KNVB besloten had dat de parkeerkaarthouders een extra ticket moesten aanvragen voor deze wedstrijd werden we terug gestuurd, 8 min te laat in het stadion... kom je er achter dat het al gedaan is. Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed :mrgreen:

06 mei 2010 22:27

hoelang lag die bal er al dan ?

inderdaad ballenmeisjes waren het hoogtepunt vanavond :cheers:

06 mei 2010 22:30

vreemde gewaarwording om bij een goal van Ajax nauwelijks gejuich te horen. Leek wel of het geluid van de pit uitstond... :scratch:

06 mei 2010 22:33

roenkie schreef:Net terug... omdat de KNVB besloten had dat de parkeerkaarthouders een extra ticket moesten aanvragen voor deze wedstrijd werden we terug gestuurd, 8 min te laat in het stadion... kom je er achter dat het al gedaan is. Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed :mrgreen:

Ballenmeisjes waren briljant! Waar hebben ze ze vandaan gehaald...
Ik dacht ff dat ze Mulder het doel uitstuurde en het zou overnemen.

06 mei 2010 22:34

roenkie schreef: Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed :mrgreen:

Echt weer zo dom van de KNVB. Mutsen met IQ<bovenwijdte als ballenjongen inschakelen. Nu maakt het allemaal niet zoveel uit maar stel je voor dat het wel zo was. Stelletje dodo's.

06 mei 2010 22:35

Richard schreef:hoelang lag die bal er al dan ?

inderdaad ballenmeisjes waren het hoogtepunt vanavond :cheers:

Laat ik het zo zeggen, Feyenoord was in de aanval.. die bal rolt het veld op, meisje begint te twijfelen...Ajax herovert de bal... het publiek moedigt haar aan die bal te gaan pakken... Ajax op de Feyenoord helft... ze besluit te luisteren... priceless

06 mei 2010 22:38

dom dat ze doe bal uit haar handen liet gaan dan .rolde dan nog best ver door ,ik had het idee dat ze 'm erop had gegooid toen de aanval mogelijk ou eindigen in een goal

07 mei 2010 9:14

Van mij voor jullie:

Afbeelding

07 mei 2010 10:30

AJAX!! :popcorn:

07 mei 2010 10:32

Ik las vanochtend in de krant dat ajax weer eens een prijsje heeft gepakt... Bij deze: gefeliciteerd.

07 mei 2010 10:36

Dank! Eindelijk weer eens jodenkoeken... Toch alweer 2 jaar geleden!

07 mei 2010 10:42

Een koffiebeker met een jodekoek. Het moet niet gekker worden. Gefeliciteerd met de beker. Gelukkig had ik gisterenavond een zakendiner, waar ik niet onderuit kon. :?

07 mei 2010 10:42

er gingen er wel meer onderuit gisteravond . :D

07 mei 2010 10:58

barolo schreef:Gelukkig had ik gisterenavond een zakendiner, waar ik niet onderuit kon. :?

Hoe smaakte de cola uit 2010?

07 mei 2010 12:12

Ajax, gefeliciteerd met deze beker :lol:

moeten we nu 1 of 2 wedstrijden spelen om de Johan Cruijff Schaal :roll: :?:

groet'n uit een nog steeds blij Twente van Rene

07 mei 2010 12:53

Maakt niet uit... We kunnen het ook op papier afdoen?
Willen jullie hem? Prima! Niet? Dan nemen wij hem wel!

07 mei 2010 13:10

Die Vertongen is niet helemaal 100 hoor!! Is het wekenlang in de media dat ze wat aan die spreekkoren moeten doen en dan gaat hij de boel zo op lopen hitsen. De Kuip gedroeg zich prima gisteren, maar ik denk niet dat het een goed idee is om Vertongen de volgende wedstrijd op te stellen in Rotterdam. Mag hopen dat het bestuur een passende straf verzint voordat een of andere leipe Feyenoord-hooligan zich weer geroepen voelt om te reageren. Heef niks meer met voetbal te maken :(

07 mei 2010 13:25

Vertongen solliciteert naar doodschop bij volgende Feyenoord-ajax.....

http://feyenoord.blog.nl/spelers/2010/0 ... noord-ajax
Gesloten onderwerp