Net terug... omdat de KNVB besloten had dat de parkeerkaarthouders een extra ticket moesten aanvragen voor deze wedstrijd werden we terug gestuurd, 8 min te laat in het stadion... kom je er achter dat het al gedaan is. Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed
roenkie schreef:Net terug... omdat de KNVB besloten had dat de parkeerkaarthouders een extra ticket moesten aanvragen voor deze wedstrijd werden we terug gestuurd, 8 min te laat in het stadion... kom je er achter dat het al gedaan is. Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed
Ballenmeisjes waren briljant! Waar hebben ze ze vandaan gehaald... Ik dacht ff dat ze Mulder het doel uitstuurde en het zou overnemen.
roenkie schreef: Nog wel ff gelachen toen het ballenmeisje voorafgaand aan de 0-2 vragend onze kant op keek en we met een paar duizend supporters het lieve kind aanmoedigden om vooral het veld op te lopen, wat ze na enige aarzeling ook deed
Echt weer zo dom van de KNVB. Mutsen met IQ<bovenwijdte als ballenjongen inschakelen. Nu maakt het allemaal niet zoveel uit maar stel je voor dat het wel zo was. Stelletje dodo's.
inderdaad ballenmeisjes waren het hoogtepunt vanavond
Laat ik het zo zeggen, Feyenoord was in de aanval.. die bal rolt het veld op, meisje begint te twijfelen...Ajax herovert de bal... het publiek moedigt haar aan die bal te gaan pakken... Ajax op de Feyenoord helft... ze besluit te luisteren... priceless
dom dat ze doe bal uit haar handen liet gaan dan .rolde dan nog best ver door ,ik had het idee dat ze 'm erop had gegooid toen de aanval mogelijk ou eindigen in een goal
Een koffiebeker met een jodekoek. Het moet niet gekker worden. Gefeliciteerd met de beker. Gelukkig had ik gisterenavond een zakendiner, waar ik niet onderuit kon.
Die Vertongen is niet helemaal 100 hoor!! Is het wekenlang in de media dat ze wat aan die spreekkoren moeten doen en dan gaat hij de boel zo op lopen hitsen. De Kuip gedroeg zich prima gisteren, maar ik denk niet dat het een goed idee is om Vertongen de volgende wedstrijd op te stellen in Rotterdam. Mag hopen dat het bestuur een passende straf verzint voordat een of andere leipe Feyenoord-hooligan zich weer geroepen voelt om te reageren. Heef niks meer met voetbal te maken