29 mei 2010 10:03
29 mei 2010 10:07
EriC4C schreef:Diablo schreef:Geperforeerde schijven koelen beter en blijven dan ook beter remmen ,
mijn zitten er al 8 jaar onder en heb er totaal geen problemen mee ivm slechter remmen en slijtage gelijk hierboven iemand heeft vermeldterwijl Renntech schreef:De gaatjes zijn geboord om de remschijf er sportiever uit te laten zien, niet om een betere remwerking te krijgen!
De te verwachten levensduur van deze remschijven is korter dan bij originele remschijven.
..... maar er zijn er natuurlijk altijd die het beter (denken te) weten .....
Hoi Johannes,
Geen ervaring met Serbo schijven maar ik ben altijd huiverig om schijven voor zo weinig geld te kopen, maar proberen kan geen kwaad ; werkt het niet, dan alsnog de Zimmermann pakken en ons laten weten dat we die Serbo's niet moeten hebben
En wat betreft geperforeerd en gegroefde schijven : op de racer blijven de geperforeerde schijven 60-80 graden koeler dan massieve schijven ; daardoor remt ie beter, slijt ie minder en slijten de blokken ook minder. Dat geperforeerde schijven minder zouden remmen is wat mij betreft dus een fabeltje ...
Groet, Frank
29 mei 2010 11:59
EriC4C óók schreef:Ieder moet voor zichzelf bepalen welke waarde hij aan welke mening hecht.
en Diablo notabene zelf schreef:Dus alles wat (...) verteld is wet hier?
29 mei 2010 12:44
29 mei 2010 12:58
29 mei 2010 13:02
29 mei 2010 13:23
29 mei 2010 13:42
29 mei 2010 23:05
30 mei 2010 8:28
supercarrera schreef:In tegenstelling tot wat veel mensen (ik ook in het verleden) denken is Zimmerman NIET de leverancier van de originele Porsche remschijven
wolf schreef:tsss, gaatjes. allemaal showing off the little penis
DeniS2 schreef:appels met appels vergelijken
peren met peren
geperforeerde race schijven zijn niet gelijk aan geperforeerde straat schijven.
30 mei 2010 8:50
30 mei 2010 9:16
30 mei 2010 9:47
Renntech schreef:
( en het is geen serbo maar sebro )
.
30 mei 2010 10:20
30 mei 2010 23:26
Dimma schreef:En wat betreft geperforeerd en gegroefde schijven : op de racer blijven de geperforeerde schijven 60-80 graden koeler dan massieve schijven ; daardoor remt ie beter, slijt ie minder en slijten de blokken ook minder.
30 mei 2010 23:41
31 mei 2010 0:18
Johannvb schreef:Ik ben geen kenner, maar ik vraag me af...als gepreforeerde schijfen voor op de weg alleen maar cosmetisch is, waarom komt al de sportiever Porsches met deze schijven?
31 mei 2010 8:21
31 mei 2010 10:18
31 mei 2010 10:58
31 mei 2010 13:51
31 mei 2010 13:52
31 mei 2010 14:50
31 mei 2010 18:14
31 mei 2010 19:35
Marco schreef:allebei geen gelijk, want het is "wie betaalt, bepaalt"![]()
maar dat terzijde, is er ook nog zoiets van gunning![]()
het mag wel, maar het hoeft niet
gast schreef:wel eens van postorder gehoord?