PPPaul356 heeft sinds vandaag een nieuwe naam hé ... "GT Salami"
Dit terzijde ... even back on topic ...
Mensen ,
Wat was dit een ONGELOOFELIJKE TOPDAG seg
In de eerste plaats ... de organisatie ... absoluut TOP ... nooit een rit meegemaakt op dit niveau ...

Tot parkeerwachters, begeleiders in de dorpjes ... te veel om op te noemen
lekker ontbijt ... lekker buffet ... noem maar op .. twas er allemaal.
De rit zelf ... 200km door plattelandswegen met zo goed als geen verkeer ... wat moet ik er nog meer over zegge ...
De peekaas geweldig kunnen laten brullen ... leuke achtervolgings "race-jes" gespeeld in de open velden ... prachtig ...
Heel leuke animo onderweg ... op een helling vertrekken met een EI achter het wiel zonder dit te breken ... hoe kom je erop ...

... maar ozo leuk allemaal ... pitoreske cafeetjes midden in het veld om ff af te koelen (Vooral de P's dan) ... alles was gewoon TOP
Weer een hoop nieuwe mensen leren kennen ... das altijd leuk natuurlijk ... en niet te vergeten een hele boel PRACHTIGE Porsches ... en niet de minste ... 910 ... 964 Speedster ... 993 Turbo ... 997 ... enz enz enz ... wat een juweeltjes allemaal seg ... poehh ...
Ook onder onze "forumklik" was de sfeer prachtig ... Edwin, Clair, Paul, Dirk en vriendin, Luc, Koen,Marc, Bo enz enz ... en al diegene die ik nog vergeten ben ... ik heb me rotgeamuseerd mensen ... en krom gelachen ...
Ook onze kleine maar ozow geweldige Nederlandse delegatie ... Ivo en Micha ... wat een sfeertje hé ...
Een dagje om in te lijsten ... zonder enige twijfel
Of ik volgend jaar weer kom ... raad es ...
Ik ben bekaf ... foto's volgen morgen ... echt te moe ...
Kan er iemand een album aanmaken voor de foto's aub
(Ondertussen gebeurd zag ik ... tnx PaSCal!
Greetz
Dirk