Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 mei 2025 10:14

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Roeselare (belgie westvlaanderen) 3/4/2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Voor de mensen die niet zo vroeg willen opstaan: er is mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief te overnachten in Roeselare.
Lijkt me ook gezellig om zaterdagavond samen te eten met al die Porschisten en dan 's morgens relaxt naar het Porsche-ontbijt te stappen.
Tante Germaine heeft maar 1 kamer vrij en die is al bezet.... :wink:

29 maart 2005 18:41
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sjonnie schreef:
Voor de mensen die niet zo vroeg willen opstaan: er is mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief te overnachten in Roeselare.
Lijkt me ook gezellig om zaterdagavond samen te eten met al die Porschisten en dan 's morgens relaxt naar het Porsche-ontbijt te stappen.
Tante Germaine heeft maar 1 kamer vrij en die is al bezet.... :wink:

I know maar mijn bijrijder moet zaterdag tot 22u werken. :cry:

Laatste update 22/10/2013

29 maart 2005 19:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Zit wel te denken aan een overnachting in de buurt van Aartselaar. Scheelt mij dan weer erg vroeg opstaan. Iemand suggesties?

29 maart 2005 19:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Carrera4s schreef:
dirkie schreef:
De stop in Gent is nog nie zeker ... tot hiertoe nog geen reactie van die streken
:wink:

Dan is het misschien best het tankstation te nemen te Nazareth op de E17 ? Je kan natuurlijk ook ff de snelweg af en net tot aan het Gentse Zuid (plaats genoeg op het "kiss and ride" rondje) en dan weer de snelweg op (is nauwelijks een omweg).

Ik rijd via Brussel naar Gent toe dus als het evt. mogelijk zou zijn om in de buurt van Gent aan te kunnen pikken...
St-Niklaas is nogal uit de richting én ook redelijk traag.
Als ik alleen zou komen zou er geen probleem zijn om wat omwegen te maken. Maar ik heb liever niet iemand bij die de hele dag gaat knorren omdat zij (véééél) te vroeg moest opstaan :lol:

29 maart 2005 20:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Dirk ... waar t.f. is het Gentse Zuid ???
Is dat daar af de snelweg, over die brug om zo midden in dat park te belanden ???

Chris ... komt allemaal goed :!:

Dirk

29 maart 2005 23:37
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
dirkie schreef:
Dirk ... waar t.f. is het Gentse Zuid ???
Is dat daar af de snelweg, over die brug om zo midden in dat park te belanden ???

Nagel op de kop. Je blijft gewoon rechtdoor rijden en neemt de inrit van de ondergrondse parking, maar laat die ondergrondse parking 100m verder gewoon links liggen en je blijft bovengronds. Daar is een parkeerplaats voor autocars waar wel 8 auto's kunnen parkeren.

Let wel : mappy.be voorziet 49 minuten voor Gent-Roeselare, dus je moet toch op een half uur rekenen hé :lol:

't Is trouwens aan mijn werk, zodat ik zelfs een fotootje kan posten dat voor zich spreekt.

Afbeelding

30 maart 2005 9:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Weet iemand of er op zaterdag/zondag grote problemen rond Antwerpen te verwachten zijn? Kunnen we m.a.w. de ring op uit de richting van Eindhoven en kunnen we er weer af richting de kust?

30 maart 2005 16:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Kijk eens op www.antwerken.be :wink:

30 maart 2005 17:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Ring van Antwerpen is in t weekend niet echt een probleem hoor.

Beetje lastig rijden in de zin van kronkels en bochten ... maar grote files moet je er zeker niet verwachten.

Dirk

30 maart 2005 17:56
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Doorgaand verkeer richting E17 Gent en weer terug is geen probleem, alleen de afritten in antwerpen zelf zijn dicht , niet de doortocht

30 maart 2005 18:20
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Zeg jongens, over iets anders...

Gezien we met onze P's op de markt in Roeselaere mogen gaan staan wil dit zeggen dat de politie van deze bijeenkomst op de hoogte is.
Ik denk dat we op alle autowegen richting Kortrijk dus maar beter onze speed-meter in het oog houden want ze zullen er maar al te graag staan met hun flitsters, zelfs al is het nog geen 9u00.

30 maart 2005 19:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
ok ... heb ff alles netjes berekend qua tijd ensow ...

06u15 Vertrek Mechelen.
06u45 - 07u15 koffie bij PPP356
07u30 - 07u40 aanpikstop benzinestation Haasdonk :arrow: Gent
08u10 - 08u20 aanpikstop Gent
Aankomst Roeselaere ongeveer 9u

De details :

Vertrek regio Mechelen om 6u15.

De aanpikstop Haasdonk is gelegen op de E17 Antwerpen - Gent
Korte stop zodat de niet koffie drinkers de mogelijkheid hebben mee "sliertje" te rijden :wink:

De aanpikstop Gent is de uitrit Gent Centrum.
Dan rij je over een viaduct het centrum van Gent binnen ... daar zijn grote parkeerstroken waar we een snelle aanpikstop inlassen voor de Oost Vloamingen :wink:

Vandaaruit in Sliiiiieeeeeeerrrrrtttttt naar Roeselare.

Mensen die op één van deze plaatsen willen aanpikken/afspreken ... mag ik jullie vriendelijk verzoeken mij even een mailtje te sturen zodat ik perfect weet waar ik op wie moet wachten.
Mail ff naar dirk.r@skynet.be

Bedankt.

Dirk

30 maart 2005 20:19
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik hoop wel dat jullie rond 8 uur in Gent zijn, dat ik ook nog een bakje koffie in Roeselare kan meepikken ! 8)

31 maart 2005 9:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster / 986 oceanblue.
Eeklo - Oostvlaanderen
Bericht 
Wel Dirk ik hoop het ook :wink: ik zal staan wachten op jullie op de parking van het Texaco station ,die je tegenkomt zo een 5 tal Km na afrit 8 :arrow: De Pinte :wink: goed he :lol: :lol:

Groeten nog en tot Zondag ,

31 maart 2005 21:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Iemand enig idee met hoevelen we daar op de markt van Roeselare zullen staan?
Overigens het weer zal iets minder zijn dan zaterdag, maar toch nog 16 graden, droog, wel bewolkt maar met opklaringen.
Heb er ontzettend veel zin in!

31 maart 2005 21:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
forummers? zeker een 10-tal denk ik, al zijn er misschien bij die ik dubbel tel (.nl + .be)

Alleszins, ze zijn blijkbaar allemaal gemotiveerd, en als t even plezant wordt als vorige editie , dan keert iedereen s'avonds :D terug :wink:

t kan niet snel genoeg zondag zijn...
Maar eerst zaterdagavond t vrouwtje nog in de watten leggen voor haar birthday van zondag, die ze voor mij opoffert...

31 maart 2005 22:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ik bedoelde eigenlijk het totale aantal....(alhoewel ik natuurlijk het meest geinteresseerd ben in de forummers).

31 maart 2005 22:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Sjonnie schreef:
ik bedoelde eigenlijk het totale aantal....(alhoewel ik natuurlijk het meest geinteresseerd ben in de forummers).

sorry, geen idee
vorig jaar een 65-tal

31 maart 2005 23:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
5u12 en de wekker zei .... PIEPPIEP

Na 3 uurtjes slaap .... :? :? :?

Gadsamme ... das vroeg seg op zondag ... :?

Dirk
:x

03 apr 2005 5:15
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
'k zal dan maar de koffie gaan zetten zeker :!:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 apr 2005 6:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
allemaal goeie morgen , kon maar 4 uurkes slapen...
Tot straks

Nog even "beltar afprinten voo aan t raamke

03 apr 2005 6:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ppp 356 schreef:
'k zal dan maar de koffie gaan zetten zeker :!:

hoe kunnen de mensen u herkennen PPP ?

gelieve een sticker aan uw auto te hangen,

ik ben uit aertselaar,

:lol: :lol: :lol: :lol:

03 apr 2005 7:40
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Het album: http://www.porscheforum.nl/album_cat.php?cat_id=42

03 apr 2005 22:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
PPPaul356 heeft sinds vandaag een nieuwe naam hé ... "GT Salami" :D

Dit terzijde ... even back on topic ...

Mensen ,

Wat was dit een ONGELOOFELIJKE TOPDAG seg :!: :!:

In de eerste plaats ... de organisatie ... absoluut TOP ... nooit een rit meegemaakt op dit niveau ... :shock: Tot parkeerwachters, begeleiders in de dorpjes ... te veel om op te noemen :!:

lekker ontbijt ... lekker buffet ... noem maar op .. twas er allemaal.

De rit zelf ... 200km door plattelandswegen met zo goed als geen verkeer ... wat moet ik er nog meer over zegge ... :wink:
De peekaas geweldig kunnen laten brullen ... leuke achtervolgings "race-jes" gespeeld in de open velden ... prachtig ...
Heel leuke animo onderweg ... op een helling vertrekken met een EI achter het wiel zonder dit te breken ... hoe kom je erop ... :-) ... maar ozo leuk allemaal ... pitoreske cafeetjes midden in het veld om ff af te koelen (Vooral de P's dan) ... alles was gewoon TOP :!:

Weer een hoop nieuwe mensen leren kennen ... das altijd leuk natuurlijk ... en niet te vergeten een hele boel PRACHTIGE Porsches ... en niet de minste ... 910 ... 964 Speedster ... 993 Turbo ... 997 ... enz enz enz ... wat een juweeltjes allemaal seg ... poehh ... :shock:

Ook onder onze "forumklik" was de sfeer prachtig ... Edwin, Clair, Paul, Dirk en vriendin, Luc, Koen,Marc, Bo enz enz ... en al diegene die ik nog vergeten ben ... ik heb me rotgeamuseerd mensen ... en krom gelachen ...
Ook onze kleine maar ozow geweldige Nederlandse delegatie ... Ivo en Micha ... wat een sfeertje hé ...

Een dagje om in te lijsten ... zonder enige twijfel :!:
Of ik volgend jaar weer kom ... raad es ... :)

Ik ben bekaf ... foto's volgen morgen ... echt te moe ... :pale:

Kan er iemand een album aanmaken voor de foto's aub :?:
(Ondertussen gebeurd zag ik ... tnx PaSCal!

Greetz
Dirk
:D

Laatst bijgewerkt door dirkie op 03 apr 2005 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.

03 apr 2005 22:19
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
dirkie schreef:
Kan er iemand een album aanmaken voor de foto's aub :?:

Kijkt er dan echt niemand voordat hij de vraag stelt? :cheesy:

03 apr 2005 22:21
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende