23 okt 2010 14:59
Ewout schreef: Daarnaast zijn ze inmiddels lekker goedkoop te krijgen.
Ik heb mij leven gebeterd hè![]()
23 okt 2010 16:24
23 okt 2010 16:33
fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.
Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.
23 okt 2010 17:17
23 okt 2010 18:28
23 okt 2010 18:50
donkey schreef:fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.
Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.
TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...
23 okt 2010 19:20
23 okt 2010 21:12
23 okt 2010 21:24
23 okt 2010 21:26
23 okt 2010 21:27
23 okt 2010 21:59
erwin996 schreef:Waarom kiezen tussen een 964 of 993De 996 is het mooiste model
24 okt 2010 9:30
24 okt 2010 9:32
24 okt 2010 10:46
24 okt 2010 10:53
24 okt 2010 11:11
24 okt 2010 11:43
24 okt 2010 12:22
24 okt 2010 12:30
thomas993 schreef:+1 en heel herkenbaar, duurste is niet altijd hetgeen wat je uiteindelijk ambieert
HenkC2C die in het begin van dit Topic schreef:Zelf heb ik 3x een 993 gehad en ben nu met mijn 4e 964 bezig.
24 okt 2010 12:38
amandus schreef:Wolfman , Zo goed als niks .....hardware is in verbazend wekkende goede staat , motor ook ...
Wel kleine zaken , zoals lichtjes dashboard , ophanging , remmen , afstellen , lekkage schuifdak , typische zaken die bij de leeftijd horen, vorige eigenaar heeft (kennis) heeft het icoon 10 jaar gehad en praktische niet bereden .
Nu Bilstein set B16 gemonteerd bij Beek racing , wat een enorm verschil , ook RUF velgen 2e hands gekocht , liggen bij de poedercoater , geen 18inch maar 17 inch ....kleur gaat Titan grijs. CupRohr erop gezet om geheel wat meer flair te geven ...RS binnen deur panelen besteld moet ik nog monteren
Issues (nog) niet tegen gekomen .... interieur was hoerig wit maar dan uitgewoond zoals achter het Centraal station zonder tanden je weet wel ...Mooie zwrte 964 stoelen bij "Do Bro DSP" gekocht !
!
Nu zwart met alle Bitume verwijderd , komt wel wat High Tech lichtgewicht isolatie voor terug , achter zit niets meer , geen zitje niks ..
Voorlopig nog niet klaar , mn liefde wil ik klaar hebben aankomende April ....heb dus nog even .
Kortom , verliefd dat ben ik , had ik jaren eerder moeten doen , had me één paar ton gescheeld
24 okt 2010 12:56
donkey schreef:fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.
Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.
TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...
24 okt 2010 13:31
24 okt 2010 15:55
24 okt 2010 16:03