Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 14:59

Ewout schreef: Daarnaast zijn ze inmiddels lekker goedkoop te krijgen.
Ik heb mij leven gebeterd hè :wink:


Dat geldt alleen voor de 3.4

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 16:24

Wellicht 'lekker goedkoop' te krijgen, maar owee als er iets kapot gaat...
:popcorn:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 16:33

fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.

Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.


TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 17:17

Vernam van de week bij Beek Racing Den Haag toch iets anders .....

Toch zeer zeker zouden zij gaan voor de 964 C2 uitkleed versie ...

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 18:28

Oh, daarom richten sommigen zich op dat type 8)

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 18:50

donkey schreef:
fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.

Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.


TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...


Klopt als een bus..

Rij rondjes om je heen Marc :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 19:20

Rij ik ook rondjes omheen :mrgreen: :wink: :mrgreen:























Als ze geparkeerd staan..

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 21:12

In hoeverre je al je keuze gemaakt hebt :arrow: stem ik alsnog voor de 964. Geweldig model. Zo'n een als in de link van Justin :ba:

Eeuwige 996 discussie... Ja, minst mooie model :!: Heb zelf ook een 996 en ben echt nog helemaal verliefd. Je kan niet allemaal het mooiste meisje van de klas krijgen guys, echter die van mij rijdt wel geweldig :wink:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 21:24

@ Deal Steve O , sloop je ... :mrgreen:

@Arjan , R8 ...... :wink:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 21:26

Waarom kiezen tussen een 964 of 993 :scratch: De 996 is het mooiste model :ba:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 21:27

Wel getwijfeld niet gedaan Marc :wink:

Re: 964 of 993, welke kies je?

23 okt 2010 21:59

erwin996 schreef:Waarom kiezen tussen een 964 of 993 :scratch: De 996 is het mooiste model :ba:


Tuuuuuurlijk :o

@Arjan , I know Bro :wink:

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 9:30

Deze gaan komen als ie een bietje respectabel in aanzien is deze gemodificeerde 964 van eigen hand Herr Dominicus :!:

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 9:32

heb je veel roest ontdekt, marc? plamuurplekken enzo?

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 10:46

Wolfman , Zo goed als niks .....hardware is in verbazend wekkende goede staat , motor ook ...

Wel kleine zaken , zoals lichtjes dashboard , ophanging , remmen , afstellen , lekkage schuifdak , typische zaken die bij de leeftijd horen, vorige eigenaar heeft (kennis) heeft het icoon 10 jaar gehad en praktische niet bereden .
Nu Bilstein set B16 gemonteerd bij Beek racing , wat een enorm verschil , ook RUF velgen 2e hands gekocht , liggen bij de poedercoater , geen 18inch maar 17 inch ....kleur gaat Titan grijs. CupRohr erop gezet om geheel wat meer flair te geven ...RS binnen deur panelen besteld moet ik nog monteren

Issues (nog) niet tegen gekomen .... interieur was hoerig wit maar dan uitgewoond zoals achter het Centraal station zonder tanden je weet wel ...Mooie zwrte 964 stoelen bij "Do Bro DSP" gekocht !

Nu zwart met alle Bitume verwijderd , komt wel wat High Tech lichtgewicht isolatie voor terug , achter zit niets meer , geen zitje niks ..

Voorlopig nog niet klaar , mn liefde wil ik klaar hebben aankomende April ....heb dus nog even .

Kortom , verliefd dat ben ik , had ik jaren eerder moeten doen , had me één paar ton gescheeld :lol:

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 10:53

:lol: mooi verhaal Amandus en super 8)

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 11:11

+1 en heel herkenbaar, duurste is niet altijd hetgeen wat je uiteindelijk ambieert

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 11:43

lekker he dat oude ijzer :mrgreen:

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 12:22

Vooral met dat lood erom heen. :wink:

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 12:30

thomas993 schreef:+1 en heel herkenbaar, duurste is niet altijd hetgeen wat je uiteindelijk ambieert


+1 :mrgreen:

HenkC2C die in het begin van dit Topic schreef:Zelf heb ik 3x een 993 gehad en ben nu met mijn 4e 964 bezig.

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 12:38

amandus schreef:Wolfman , Zo goed als niks .....hardware is in verbazend wekkende goede staat , motor ook ...

Wel kleine zaken , zoals lichtjes dashboard , ophanging , remmen , afstellen , lekkage schuifdak , typische zaken die bij de leeftijd horen, vorige eigenaar heeft (kennis) heeft het icoon 10 jaar gehad en praktische niet bereden .
Nu Bilstein set B16 gemonteerd bij Beek racing , wat een enorm verschil , ook RUF velgen 2e hands gekocht , liggen bij de poedercoater , geen 18inch maar 17 inch ....kleur gaat Titan grijs. CupRohr erop gezet om geheel wat meer flair te geven ...RS binnen deur panelen besteld moet ik nog monteren

Issues (nog) niet tegen gekomen .... interieur was hoerig wit maar dan uitgewoond zoals achter het Centraal station zonder tanden je weet wel ...Mooie zwrte 964 stoelen bij "Do Bro DSP" gekocht !














!


Nu zwart met alle Bitume verwijderd , komt wel wat High Tech lichtgewicht isolatie voor terug , achter zit niets meer , geen zitje niks ..

Voorlopig nog niet klaar , mn liefde wil ik klaar hebben aankomende April ....heb dus nog even .

Kortom , verliefd dat ben ik , had ik jaren eerder moeten doen , had me één paar ton gescheeld :lol:


Top marc! Ben benieuwd

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 12:56

donkey schreef:
fins schreef:Ik heb alleen ervaring met de 2. Ook mijn Ghibli was een RWD wagen.
Vind het wel leuk als je een beetje bewust met de wagen moet sturen en er een beetje mee kunt spelen.

Voorkeur heeft de 2, maar mocht ik een mooie 4 tegenkomen ga ik daar eerst in rijden om te zien hoe dat aanvoelt.


TSja ik wilde ook perse een C2, ben er naderhand achtergekomen dat in vergelijking met een donkervoort de meeste auto's op het circuit tegenvallen. Heb nu wel het specifieke C4 onderstuur eruit gekregen en geef dan ook met een gerust hart de auto ook aan mijn vrouw mee. Vergeet niet dat zowel een C2 als C4 auto's zijn met een bizar concept met hun gewicht achterin. Als je echt lekker op een circuit wil gaan kun je beter naar een 944 of 968 gaan zoeken...


Ik ben niet op zoek naar een auto voor het circuit hoor. Ik wil een sportwagen waar het gewoon lekker mee sturen is. Het concept met de motor achter de achteras is inderdaad bizar...

Hoe is de verdeling van de krachten voor/achter eigenlijk bij de 964 C4?

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 13:31

dacht iets van 40, 60 of zo. Zal het opzoeken.

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 15:55

31 om 69%. :salut: Mijn achterbanden slijten dus ook sneller dan voor!

Re: 964 of 993, welke kies je?

24 okt 2010 16:03

maar de sper kan van 0 tot 100% werken,
dus kan ook voor meer zijn dan achter afhankelijk van de situatie
en als je achterbanden veel sneller slijten word het tijd voor het bochten werk en geen stoplicht sprintjes :mrgreen: :twisted:
Plaats een reactie