24 nov 2010 11:52
24 nov 2010 13:37
wolf schreef:je suis benieuwd. waar heb je de vwatuur gebracht?
24 nov 2010 14:16
26 nov 2010 15:51
maurice schreef:Hansvgulik schreef:...Waarschijnlijk iet met de afstelling van achteras ? ! ?
Het is toch geen 993![]()
![]()
Maar zoals Marino als schrijft, goede zaak dat je het op deze manier probeert te analyseren. Ben wel benieuwd wat daar nu uit komt. Zoals ik al schreef, een 996 C4 moet als een trein op rails op de weg liggen als je geen gekke dingen doet.
28 nov 2010 21:24
28 nov 2010 21:28
28 nov 2010 22:21
28 nov 2010 22:51
03 dec 2010 0:33
marino schreef:Nog een keertje die bocht rijden!!!!
09 dec 2010 11:21
15 dec 2010 13:03
Snel Motorsport schreef:Ik kan een klein tipje van de sluier oplichten wat banden betreft. Helaas is het soms niet mogelijk om in de aftermarket precies de juiste band bij de juiste auto te krijgen... toen ik nog Vehicle dynamics engineer voor Volvo en Mitsubishi was, heb ik veel ontwikkelingswerk voor de eerste levering banden gedaan. Maar nu proberen de meest banden fabrikanten vaak extra onderstuur te genereren met hun aftermarket banden dan dat ze in hun 1e montage banden doen, om maar aan de veilige kant te zitten. Wat voor Porsche zeer belangrijk is, is dat de achterbanden genoeg stabiliteit hebben (wie bouwt de motor dan ook zover naar achter) Verder moet de uitlijning perfect staan met genoeg toespoor, een halve mm fout kan al resulteren in een oversturende auto. Porsche lijn ik over het algemeen het liefst uit met mijn oude vertrouwde touwtje, waar ik andere auto's gewoon met mijn 3d bank aanpak. Dan pak ik ook ff de cornerweights mee...
15 dec 2010 13:13
Hansvgulik schreef:Snel Motorsport schreef:Ik kan een klein tipje van de sluier oplichten wat banden betreft. Helaas is het soms niet mogelijk om in de aftermarket precies de juiste band bij de juiste auto te krijgen... toen ik nog Vehicle dynamics engineer voor Volvo en Mitsubishi was, heb ik veel ontwikkelingswerk voor de eerste levering banden gedaan. Maar nu proberen de meest banden fabrikanten vaak extra onderstuur te genereren met hun aftermarket banden dan dat ze in hun 1e montage banden doen, om maar aan de veilige kant te zitten. Wat voor Porsche zeer belangrijk is, is dat de achterbanden genoeg stabiliteit hebben (wie bouwt de motor dan ook zover naar achter) Verder moet de uitlijning perfect staan met genoeg toespoor, een halve mm fout kan al resulteren in een oversturende auto. Porsche lijn ik over het algemeen het liefst uit met mijn oude vertrouwde touwtje, waar ik andere auto's gewoon met mijn 3d bank aanpak. Dan pak ik ook ff de cornerweights mee...
15 dec 2010 23:45
18 dec 2010 12:19
Justin schreef:hans zou goed kunnen zijn dat je binnenkort door Afrikaan wordt gebeld die een golden deal voor je auto heeft!
Twee keer de reguliere vraagprijs, maar moet je hem wel eerst in een zeecontainer zetten. Maar daarna komt het gegarandeerd goed.
Ergo: even je 06-nummer verwijderen uit je post (je zou eens moeten weten hoeveel bezoekjes deze site krijgt per dag)
Je kan iemand een Persoonlijk Bericht ( niet voor anderen zichtbaar) door onder die persoon zijn post op PB te klikken (moet je wel ingelogd zijn).
18 dec 2010 12:43
18 dec 2010 17:31
18 dec 2010 17:36
18 dec 2010 17:37
18 dec 2010 21:24
18 dec 2010 21:32
19 dec 2010 0:53