10 feb 2011 12:15
10 feb 2011 12:25
gast schreef:Ben er klaar mee.
10 feb 2011 12:34
gast schreef:M a r c schreef: beginnen ze weer over "gevoelige IMS Lager" e.d.
maar dan kun je ze tenmiste op hun neus slaan![]()
10 feb 2011 13:10
10 feb 2011 13:12
10 feb 2011 13:28
10 feb 2011 13:35
gast schreef:gast schreef: Voor de rest; keuvel lekker verder.
beetje moeite met dit te begrijpen kennelijk.
Ben er klaar mee.
10 feb 2011 13:52
10 feb 2011 16:20
10 feb 2011 16:27
10 feb 2011 16:42
JP-S schreef:Is er eigenlijk wel iemand op het forum die problemen heeft gehad met zijn 996.2, 997.1 of 997.2?
10 feb 2011 16:45
10 feb 2011 16:47
JP-S schreef:Is er eigenlijk wel iemand op het forum die problemen heeft gehad met zijn 996.2, 997.1 of 997.2?
10 feb 2011 16:48
JP-S schreef:Is er eigenlijk wel iemand op het forum die problemen heeft gehad met zijn 996.2, 997.1 of 997.2?
En dan natuurlijk niet een kapot waterpompje of zo; gewoon echt gescheurde cylinders en andere plofdingen.
Zal wel meevallen gok ik zo ... ...
10 feb 2011 16:50
ja
10 feb 2011 17:06
JP-S schreef:Krijgen we lekker veel inzicht mee... ...
10 feb 2011 17:09
JP-S schreef:ja
Goed antwoord. Krijgen we lekker veel inzicht mee... ...
10 feb 2011 20:33
JP-S schreef:Is er eigenlijk wel iemand op het forum die problemen heeft gehad met zijn 996.2, 997.1 of 997.2?...
10 feb 2011 20:57
marino schreef:JP-S schreef:Is er eigenlijk wel iemand op het forum die problemen heeft gehad met zijn 996.2, 997.1 of 997.2?
En dan natuurlijk niet een kapot waterpompje of zo; gewoon echt gescheurde cylinders en andere plofdingen.
Zal wel meevallen gok ik zo ... ...
Marcelkolen had met een 996MKII zo'n geval meen ik, gaat een draadje over, weet niet meer precies welke...
10 feb 2011 21:03
maurice schreef:Afgelopen week weer een slordige 2000km door Duitsland gemaakt en ik heb de 996 echt niet ontzien.
Wel een hele goede discussie in Stuttgart gehad met mensen die hun verhalen niet op aannames baseren maar op hetgeen ze dagelijks vanuit hun expertise tegenkomen zoals de crash engineers en vertegenwoordiging van Hartech. Het begint mij nu wel duidelijk te worden cq mijn veronderstellingen worden steeds meer bevestigd. Maar of ik de uitspraken van de heren engineers hier moet melden vraag ik mij sterk af. Ze worden zowieso weinig serieus genomen en alles wordt op de grote hoop gegooid met een sausje sensatie er over heen.
Paul die 997 waar Pat Carrera 4S het over had is volgens mij net als het exemplaar dat ik in een ander draadje al noemde een MKII. Ook in Stuttgart stonden er een aantal met fikse motorschade. Dus ook die geruchten beginnen nu een eigen leven te leiden.