17 feb 2011 20:48
Olaf schreef:Als je als eerste stap voor de 912-4 optie zou gaan, zou ik de zwaarste 4 cylinder motor plaatsen die er ooit voor de 912 geleverd is - vervolgens zou ik 'm dan met de kleinste 6 cylindermotor aanleveren voor herkeuring ... dan heb je MI weinig tot geen problemen t.a.v. het omkeuren m.b.t. het toegenomen vermogen.
Bijv. van de 102 PK sterke 4 cylinder 912 motor naar de 125 PK sterke 6 cylinder 2.2T motor ..
.. nu nog de vraag beantwoorden hoeveel CC's en PK's je uiteindelijk in je grijze bommetje wilt leggen![]()
17 feb 2011 21:20
17 feb 2011 21:48
17 feb 2011 22:00
17 feb 2011 22:03
17 feb 2011 22:09
17 feb 2011 22:10
17 feb 2011 22:27
17 feb 2011 22:54
17 feb 2011 22:56
18 feb 2011 2:00
18 feb 2011 10:01
DeRRis schreef: Toen ik mijn 72-er importeerde vroegen ze mij alles Hoeveel cilinders hoeveel pk's en hoeveel cc. Dit werd allemaal keurig ingevuld. Ik zo.u gewoon lekker bouwen zorgen dat alles netjes is en gewoon bij de RDW aanbieden met 6 cilinder
18 feb 2011 10:05
18 feb 2011 10:36
18 feb 2011 11:22
18 feb 2011 12:18
18 feb 2011 12:48
18 feb 2011 12:49
18 feb 2011 12:57
18 feb 2011 14:45
18 feb 2011 14:49
18 feb 2011 15:01
18 feb 2011 15:28
18 feb 2011 15:56
18 feb 2011 16:16
$TEEF schreef:ik zie handel; een zwarte edding voor het nr. en de boel een beetje backdaten; is een rooitje per bumpertje...