05 sep 2011 18:41
Olaf schreef:.. vergeet de gelimiteerde oplages van de Jubileum en WTL cabrio niet
05 sep 2011 18:52
05 sep 2011 19:29
05 sep 2011 19:32
05 sep 2011 19:45
05 sep 2011 19:49
05 sep 2011 19:53
Olaf schreef:.. vergeet de gelimiteerde oplages van de Jubileum en WTL cabrio niet![]()
Gemiddeld prijs van de 964 Jubilee over de afgelopen jaren![]()
2005 = 31.700 €
2006 = 32.500 €
2007 = 36.300 €
2008 = 37.800 €
2009 = 41.250 €
2010 = 42.500 €
2011 = 45.363 €
't lijstje van de WTL Cabrio moet ik nog maken
05 sep 2011 19:55
horn schreef:ver boven de 200 schreef:Als je het beginkapitaal een kleine 40 jaar geleden op een spaarrekening had gezet, en de onderhouds- en andere kosten ook, dan had je nu volgens mij minimaal hetzelfde gehad of nog meer.
Maar oh, wat had je een hoop plezier gemist
05 sep 2011 19:58
3AE '99 schreef:Als het puur om de centen gaat misschien alleen zinvol als het nu al een bijzonder exemplaar is, maar dan zou ik het niet voor elkaar krijgen om er de komende jaren alleen maar naar te gaan zitten kijken!
Zo'n grijns op je gezicht, iedere keer als je instapt valt wat mij betreft ook onder rendement. Kan jou het schelen wat ie nog waard is.
05 sep 2011 20:08
05 sep 2011 20:10
Joost73 schreef:carrera 4 leichtbau
zeldzaam, dus duur.
05 sep 2011 20:39
Olaf schreef:als je er 1 zonder kenteken koopt en 'm (toch) op NL platen wilt rijden, komt de aanschafprijs je nog 'n keer aan BPM voorbij
05 sep 2011 21:05
05 sep 2011 21:08
05 sep 2011 21:40
05 sep 2011 22:08
05 sep 2011 22:46
carrera 4 leichtbau
05 sep 2011 23:12
05 sep 2011 23:15
05 sep 2011 23:20
05 sep 2011 23:24
Maarten schreef:De upside van een 964 uit 1990 met bijna 200k km voor 31,5k ontgaat mij volledig maar jij ziet hem?
05 sep 2011 23:42