22 dec 2011 22:02
22 dec 2011 22:32
MY00 schreef:indien dit zo is heeft ermee te maken dat in de MKII een betrouwbaardere motor ligt. Of te wel een probleem wat in een MKI zou kunnen voorkomen hebben ze bij de MKII aangepast.
22 dec 2011 23:01
22 dec 2011 23:50
23 dec 2011 13:22
23 dec 2011 17:02
23 dec 2011 18:11
23 dec 2011 19:22
23 dec 2011 19:31
23 dec 2011 19:40
23 dec 2011 19:45
23 dec 2011 19:55
23 dec 2011 21:41
Paul II schreef:inderdaad: schijnt
Volgens mij draait juist het DFI blok hoger in de toeren en lees je daarover juist positieve recensies omdat het onderin meer kracht biedt. Het GT3 blok/hok/ding staat motorisch helemaal los van de carrera's. Da's alsweer een ander blok (en idd een juweel). Ook het vergelijk 3.6 zonder en 3.8 met DFI schijnt een beetje vreemd