08 jul 2012 7:36
08 jul 2012 8:12
colinmovie schreef:even over de witte wolken uit mijn porsche 996 met 126000 km.
na de nieuwe dynamo en nieuwe koelvloeistof 10000 km gereden en hij loopt nog steeds als een speer, geen witte wolken meer gehad.
Ik had zelf twee rvs spruitstukken gemonteerd. Bout afgeknapt in de kop en 2 bouten afgeknapt aan de andere zijde.
09 jul 2012 17:35
Pat Carrera 4S schreef:Gezellig nu ik serieus op zoek ben naar een 996 4S van 2002/2003.
Ik denk dat gezien de onderdruk liggende marges en de benodigde volumes, de concept berekeningen van de auto's redelijk dicht bij de maximale toegestane tolerantie zitten. Met computer modellen is men goed in staat dit tegenwoordig te berekenen.
De motoren zijn tegenwoordig denk ik slechter in staat om enige afwijking in productie, gebruik of andere factoren te kunnen verwerken.
De gewenste high-tech is hier zeker ook debet aan.
09 jul 2012 22:55
Pat Carrera 4S schreef:Gezellig nu ik serieus op zoek ben naar een 996 4S van 2002/2003.
10 jul 2012 15:08
10 jul 2012 17:53
10 jul 2012 19:33
11 jul 2012 18:37
11 jul 2012 20:58
12 jul 2012 11:49
12 jul 2012 14:43
mijn Passat tdi waar een olie temperatuur meter in zit
14 jul 2012 16:59
03 aug 2012 0:14
molen934 schreef:jan ivens schreef:Ik heb zonet mijn Porsche-motor opgeblazen....(3.6 van een 996 van 2002)
Wagen heeft net 88.000 km op de teller....
Is het echt niet mogelijk om hiervoor bij Porsche aan te kloppen om een vorm van vergoeding of tussenkomst te bekomen?
Wie kan mij helpen?
Jan
Een 3,6 stuk, dat komt toch niet vaak voor![]()
Lang geleden gekocht, en van wie![]()
Zéér vervelend
03 aug 2012 1:37
03 aug 2012 7:27
03 aug 2012 7:32
03 aug 2012 15:20