29 nov 2012 9:27
marino schreef:Olaf schreef:... maar dat is dan incl. "hou-de-buren-te-vriend-knopje"
![]()
29 nov 2012 9:57
29 nov 2012 11:20
André schreef:Heeft Marino buren...![]()
29 nov 2012 11:38
2000 gtv schreef:Heeft iemand een foto van het "knopje"?
Is het wat makkelijker te herkennen op foto's als er een klappenpuf op zit.
Zit ook te kijken en er wordt niet altijd duidelijk mee geadverteerd terwijl het er dan wel op zit.Volgens mij is het de 3e van links?(mk1)
29 nov 2012 11:42
29 nov 2012 15:21
29 nov 2012 16:28
29 nov 2012 16:33
29 nov 2012 20:29
29 nov 2012 21:50
Delnoy schreef:Klopt, voor mij heeft hij het voor 200 euro gedaan. Daarom stond ook in de kleine letters "normaal iets duurder".
Normaal is het 350 wat ik nog niet te duur vind met dit resultaat. 350 - 500ik weet niet of de verschillen tussen een 996 - 997 zo groot zijn dat dit 150 euro extra zou moeten kosten maar goed, ik ben dan ook niet de specialist.
Toevallig gisteren nog even daar geweest. Was onderweg en ineens viel een van de lampen uit. Toevallig zat ik in Kerkrade dus maar meteen even binnen gewipt. Keurig gemaakt, gratis![]()
Mooi systeem overigens bij een 997. Zit in de boordmap een of ander kaartje waarmee je de lamp er zo uitwipt. Wist ik niet dus volgende keer hoef ik de mannen niet lastig te vallen.
29 nov 2012 21:57
29 nov 2012 22:03
Delnoy schreef:Ja, tijd voor een lessbril Harald
29 nov 2012 22:20
29 nov 2012 22:49
29 nov 2012 23:03
29 nov 2012 23:25
ed-naat schreef:......
@HaraldL, het maken van 2 pijpjes is idd niet het werk, maar als je het demonteren en monteren meetelt dan
gaat dat idd niet lukken voor € 200. Een bekende die dit alles voor niks wilt doen, moet je dan ook te vriend houden!
De originele kleppen zijn ook los te krijgen, dan kun je mss dezelfde maat ertussen lassen met deze kleppen, en dan
aansturen met de vacum klep via een schakelaartje of een alternatieve aansturing.
29 nov 2012 23:43
30 nov 2012 0:01
21 dec 2012 22:23
Apolo2 schreef:Als bij Paul alles standaard is zou hij ook de regeling moeten hebben, althans dat is bij elke 987/997 zo. Wellicht wijkt bij zijn auto iets af.
Wat ik echter ook aannemelijk acht is dat hij dik tevreden is met zijn geluid en zich niet kan voorstellen dat de uitlaat afregelt, dat dacht ik in het begin namelijk ook totdat ik de stekker trok. Dan hoor je in het hogere toerenbereik bij snelheden tussen 20-70 toch duidelijk verschil. Bij lagere toeren echter amper tot niet.
Maar wie weet een "fout" bij het monteren programmeren?!
@Paul, misschien gewoon eens de stekker proef doen, 1 minuut werk.
21 dec 2012 23:36
21 dec 2012 23:52
22 dec 2012 0:00
22 dec 2012 10:04
22 dec 2012 13:18
2000 gtv schreef:
Heeft iemand een foto van het "knopje"?
Is het wat makkelijker te herkennen op foto's als er een klappenpuf op zit.
Zit ook te kijken en er wordt niet altijd duidelijk mee geadverteerd terwijl het er dan wel op zit.Volgens mij is het de 3e van links?(mk1)
Afbeelding
Harley schreef:Foto opzoeken ben ik te lui voor.
Indien Sportchrono aanwezig zit er een 'Sport' knopje op de plek van de Auspuff-knop.
met dat knopje wordt ook de PSE geschakeld. Geen extra knop dus.
22 dec 2012 15:39