| Auteur | Bericht | 

| Jurgen 
					Westervoort   |   Re: Het grote motorfiets topic

| 

| 29 nov 2012 18:25 | 

| 

|  | 

| Erick 
					987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   | _________________________________________  Re: Het grote motorfiets topicStyles change, Style doesn't

| 

| 29 nov 2012 19:11 | 

| 

|  | 

| rob964.c4 
					964.c4assendelft   | _________________________________________  Re: Het grote motorfiets topicremmen is angst

| 

| 08 jan 2013 17:09 | 

| 

|  | 

| Erick 
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Wel of niet aan een nieuw (extra) project beginnen? Met deze motorfiets als inspiratiebron: Styles change, Style doesn't

| 

| 08 jan 2013 18:15 | 

| 

|  | 

| DOC 
					3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5Noord-Brabant   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Heb aan aantal BMW-boxers gereden. De laatste, een R 1100S (licht gekieteld door dealer van Harten in Amersfoort) kwam op Zandvoort in vergelijk met pk-monsters goed mee. Misschien door de combi doseerbaarheid vermogen en zeer stabiel frame. Met de huidige Harley Softail Deuce is er weinig amusement meer op het circuit te halen, maar het is wel een gave fuel-to-noise-converter...  Don't let the good times pass you by

| 

| 08 jan 2013 20:13 | 

| 

|  | 

| arjan 

|   Re: Het grote motorfiets topic@Rob964; ga je het frame ter keuring aanbrengen of gebruik je het kenteken van je donor fiets? @Erick; cool voorbeeld voor een nieuw project  

| 

| 08 jan 2013 20:21 | 

| 

|  | 

| Harley 
					ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Tuurlijk. Doen.     Huidig    Sinds 2007 niet meer leverbaar volgens mij. Geen enkele Softail is een circuit motor. Herrie maken gaat idd prima   Ik zou een Buell  nemen voor op het circuit. Heb je toch een beetje een HD. .jpg)Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.

| 

| 08 jan 2013 21:29 | 

| 

|  | 

| rob964.c4 
					964.c4assendelft   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Ik gebruik idd het bestaande kenteken    Beetje makkelijk ik weet het, moet het nog even na kijken maar volgens mij blauwe kenteken platenremmen is angst

| 

| 08 jan 2013 21:40 | 

| 

|  | 

| DOC 
					3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5Noord-Brabant   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Correctie: bedoelde "mijn" huidige Deuce.... heb 'm inderdaad al een paar jaartjes en het valt op dat de "ape hanger" me niet naar een circuit doet verlangen   http://jddamiani.blogspot.nl/2008/12/ape-hangers.htmlDon't let the good times pass you by

| 

| 09 jan 2013 12:10 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________briljant.... Life is too short to drive boring cars

| 

| 09 jan 2013 15:15 | 

| 

|  | 

| Ronaldo 
					964 c2Den Haag   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Blijft een klassieker inderdaad. Gewoon omdat het kan..    'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]

| 

| 09 jan 2013 15:37 | 

| 

|  | 

| Wilco911 
					997S C2 cabrioKrimpenerwaard   |   Re: Het grote motorfiets topicEn geen deo nodig 

| 

| 09 jan 2013 16:54 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________denk dat ook het scheren van de oksels niet meer nodig is  Life is too short to drive boring cars

| 

| 09 jan 2013 17:10 | 

| 

|  | 

| arjan 

|   Re: Het grote motorfiets topicBeetje makkelijk    , via de officiele  weg is tegenwoordig niet leuk meer dus snap deze beslissing volledig  

| 

| 09 jan 2013 18:47 | 

| 

|  | 

| Cazzo Super Veloce 
					993 4S   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Ik zou een Buell  nemen voor op het circuit. Heb je toch een beetje een HD. .jpg) [/quote] Tijdens de Zeelenberg Speedweek reed er ook een Buell mee. Tsjesus wat ging dat ding hard   GREEN IS GOOD

| 

| 22 jan 2013 22:35 | 

| 

|  | 

| Cazzo Super Veloce 
					993 4S   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________@ Marino, al een Ducje gekocht?GREEN IS GOOD

| 

| 22 jan 2013 22:39 | 

| 

|  | 

| arjan 

|   Re: Het grote motorfiets topicHeb een Buell XB12S gehad, leuke motor echter niet al te betrouwbaar. Na 2 jaar en 16k km weer verkocht. Wel een geweldig motor karakter en geluid, zeker voor een luchtkoel liefhebber    

| 

| 22 jan 2013 22:46 | 

| 

|  | 

| Harley 
					ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________XB12S     Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.

| 

| 22 jan 2013 23:14 | 

| 

|  | 

| Erick 
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Van zwart  naar blauw Styles change, Style doesn't

| 

| 29 jan 2013 18:00 | 

| 

|  | 

| Harley 
					ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Op fb al geliked maar hier dan nog maar een keer.   Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.

| 

| 29 jan 2013 18:24 | 

| 

|  | 

| Ber-o-man 
					Zwitserland   |   Re: Het grote motorfiets topicStickersetje voor de Husky gekocht. Racemap 2 en Arrow uitlaat onderweg. Nu alleen nog even geduld tot de Alpenpassen weer opengaan     

| 

| 17 apr 2013 12:26 | 

| 

|  | 

| Marco 
					Carrera 3.2,
996 Cabrio, 
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492   |   Re: Het grote motorfiets topicBenieuwd wat de kenners hier van Moto Guzzi vinden..._________________________________________ Got coffee?

| 

| 17 apr 2013 13:39 | 

| 

|  | 

| Evert Jan v H 
					ex 964 C2.   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Uit hobby restaureer ik graag motortjes. Honda MBX 80 CC Ik noem het zelf "mijn brommertjes" maar het zijn 80cc machines met motorkenteken. Ontstaan uit jeugdsentiment ben ik niet de 50 maar 80cc gaan opknappen tot nieuwstaat. Door op motorkenteken heb ik niet de stress met politie, zoals vroeger, maar rij ik legaal op mijn `brommertje´´ met het verkeer mee op binnnenwegen. De snelheden lopen op tot 90 en soms zelfs wel 100 kmh    plat op de tank. Gewoon genieten op een mooie vrije avond en mooi weer, zonder al te veel gedoe even rondje rijden. Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.

| 

| 17 apr 2013 14:13 | 

| 

|  | 

| Cazzo Super Veloce 
					993 4S   |   Re: Het grote motorfiets topic_________________________________________Tis een italiaanse BMW  GREEN IS GOOD

| 

| 17 apr 2013 14:17 | 

| 

|  | 

| alvin01 
					ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam   |   Re: Het grote motorfiets topic@Marco : Heb jarenlang een Guzzi  Le Mans 3 gehad en uiteindelijk ingeruild voor een Duc. Maar vond de Guzzi een fijne fiets  

| 

| 17 apr 2013 16:37 | 

| 

|  |