29 nov 2012 18:25
29 nov 2012 19:11
08 jan 2013 17:09
08 jan 2013 18:15
08 jan 2013 20:13
Cazzo Super Veloce schreef:Heb zelf nog nooit op n BMW gereden (ben pas 50), maar denk dat de Duc een stuk "scherper" is.
Beter sturen, remmen, meer vermogen. En (nog) meer asfalt-georienteerd dan de BMW.
Heb zelf wel eens geracet tijdens de Ducati-Club Races tegen een (zeer) ervaren piloot op een Multi, en verloren...
(Op 0,1 seconde, maar toch)
08 jan 2013 20:21
08 jan 2013 21:29
Erick schreef:Wel of niet aan een nieuw (extra) project beginnen?
DOC schreef:Met de huidige Harley Softail Deuce is er weinig amusement meer op het circuit te halen, maar het is wel een gave fuel-to-noise-converter...
08 jan 2013 21:40
arjan schreef:@Rob964; ga je het frame ter keuring aanbrengen of gebruik je het kenteken van je donor fiets?
09 jan 2013 12:10
Harley schreef:HuidigSinds 2007 niet meer leverbaar volgens mij. Geen enkele Softail is een circuit motor. Herrie maken gaat idd prima
09 jan 2013 15:15
09 jan 2013 15:37
09 jan 2013 16:54
09 jan 2013 17:10
09 jan 2013 18:47
rob964.c4 schreef:arjan schreef:@Rob964; ga je het frame ter keuring aanbrengen of gebruik je het kenteken van je donor fiets?
Ik gebruik idd het bestaande kenteken![]()
Beetje makkelijk ik weet het, moet het nog even na kijken maar volgens mij blauwe kenteken platen
22 jan 2013 22:35
22 jan 2013 22:39
marino schreef:Moet hier nog maar eens een nachtje over slapen.. Kost ook nog wat meer dan de nieuwe BMW GS, maar is wel een stuk exclusiever!
22 jan 2013 22:46
22 jan 2013 23:14
29 jan 2013 18:00
29 jan 2013 18:24
17 apr 2013 12:26
17 apr 2013 13:39
17 apr 2013 14:13
17 apr 2013 14:17
Marco schreef:Benieuwd wat de kenners hier van Moto Guzzi vinden...
17 apr 2013 16:37