20 jun 2007 20:06
20 jun 2007 20:10
20 jun 2007 20:19
MichM3 schreef:'k vind dit wel een toffe velg, maar het is jammer genoeg centrale wielmoer, dus verboden op de weg.
20 jun 2007 20:50
20 jun 2007 20:57
20 jun 2007 22:01
MichM3 schreef:ja ok, dat kan wel...de Testarossa van '84 tot '89 had ook centrale wielmoer, maar dat is af fabriek zo geleverd. Maar euh, ik zou ni graag lekrijden met zoiets...krijg je nooit los met je toolkitje langs de kant van de weg![]()
20 jun 2007 23:08
21 jun 2007 0:37
21 jun 2007 1:21
21 jun 2007 1:37
21 jun 2007 1:46
21 jun 2007 12:03
21 jun 2007 12:26
MichM3 schreef:héhé...leuk hé
22 jun 2007 0:32
22 jun 2007 7:30
MichM3 schreef:Great garage:
06 dec 2007 1:12
06 dec 2007 6:52
06 dec 2007 10:01
06 dec 2007 12:53
Harley schreef:ff een vraagje van een domme hollander... wat is een validatieverslag![]()
Gaat dus vooruit met je project.![]()
06 dec 2007 12:59
MichM3 schreef:maar het is jammer genoeg centrale wielmoer, dus verboden op de weg.
06 dec 2007 13:14
06 dec 2007 13:29
MichM3 schreef:
Achteraf ombouwen van 4/5 gaats naar centrale moer mag niet...
'k zou het ook ni willen...leuk als je daar staat langs de kant van de weg met lekke band...centrale moer krijg je echt ni los!
06 dec 2007 14:02
06 dec 2007 14:44
Olaf schreef:Het reservewiel van je 911 is 'n deel van de kreukelzone - dus inderdaad wel handig om altijd bij je te hebben![]()
als het goed is zit er bij je gereedschapsetje 'n plastic hoes/zak oid - daar kan je je lekke 'wiel' mee inpakken en dan op een van de achterbankjes vervoeren![]()
't is dus niet zo dat ze er bij Porsche helemaal niet over hebben nagedacht
06 dec 2007 15:56