In VLA is dat ook omdat ze geen mensen vinden (redder diploma)
Mijn zoon doet vakantiewerk in een Woonzorgcentrum - ondersteunende logistieke taken, dus uiteraard niks qua medicatie / verpleging etc. Helpen met de voorbereiding, het uitreiken en afruimen van de maaltijden voor de residenten.
Hij neemt de shifts over waar ze geen volk voor vinden, voor ons als ouders niet zo praktisch maar hij verdient meer dan zijn Mama, want bruto is voor hem netto. Ze ontzien hem wel voor rotklussen (buitenlanders

), want dan haakt hij af. Aan de kassa van de Carrefour zitten schuift minder maar gewoon scannen en in een airco gekoelde ruimte zitten.
(Hij heeft ook het diploma C maar als student redder aan de slag te gaan - pff, betaalt veel te weinig en vreselijk saai).