Er zijn duizenden mensen onder zwaardere omstandigheden aan het werk en die mogen/moeten gewoon door..
Als omstandigheden risico/ gezondheid bedreigend zijn OK, maar denk je nu echt dat dit geldt voor ambtenaren die in een hoge (dus niet extra opwarmende) hal met vrijwel altijd plafond ventilatoren of AC units in een relaxt tempo rond auto's lopen en gegevens in zitten te typen.
Kom op zeg.. er zijn zat mensen die het een stuk zwaarder hebben en wel door werken, denk maar aan mensen in fabriek/ bouw/ thuiszorg (die al helemaal niet kunnen stoppen).
Of brandweer die met beschermende kleding aan met dit soort weer moeten werken, hoe warm denk je dat je dan wordt.. die zeggen ook niet: sorry even te warm vandaag.
Ik ben wel eens op een vliering waar het tegen de 45C was stevig aan de dak constructie aan het werk geweest, was lekker warm ja zeiknat van het zweet wat in stralen van mij af liep.
Toen ik naar beneden ging waar het rond de 30C was kreeg ik het daar koud, daar heb er ook niets aan over gehouden.
Bij kwetsbare mensen.. ja, dan alle begrip voor aanpassingen, daarvoor MOET het
Ik ben zeker van de oude generatie, gewoon doorgaan en niet zeuren, Ik word een beetje iebel van dat tegenwoordige moderne pamperen zodra er iets een beetje zwaarder wordt..